turistička kompanija

Valamar Rivieri uručena Povelja za unaprjeđenje kvalitete u hrvatskom gospodarstvu za 2022. godinu

| Autor: Glas Istre
Predsjednik HDK Tihomir Babić / Deana Stipanović / Brankica Novosel

Predsjednik HDK Tihomir Babić / Deana Stipanović / Brankica Novosel


Vodeća hrvatska turistička kompanija Valamar Riviera dobitnica je povelje za unaprjeđenje kvalitete u hrvatskom gospodarstvu koju dodjeljuje Hrvatsko društvo za valitetu (HDK). Valamaru je priznanje dodijeljeno u sklopu svečanog obilježavanja hrvatskog Dana valitete, održanog u utorak, 22. studenog, u prostoru Hrvatskog inženjerskog saveza.

Povelje HDK svake se godine tradicionalno dodjeljuju organizacijama kojima je zadovoljstvo kupaca na rvom mjestu, koje uvode nove proizvode i usluge na tržište te pokazuju pozitivne trendove rasta.

Predsjednik HDK Tihomir Babić / Deana Stipanović / Brankica NovoselPredsjednik HDK Tihomir Babić / Deana Stipanović / Brankica Novosel

Posebna pozornost pri razmatranju kandidata stavlja se na izvrsnost u upravljanju ljudskim otencijalima, uvođenje novih tehnologija te na doprinos koje organizacije donose društvu održivim i dgovornim poslovanjem.

“U Valamar Rivieri kontinuirano ulažemo u podizanje kvalitete kako bismo zadovoljili potrebe naših ostiju, ali i adekvatno odgovorili na izazove modernog doba. Model upravljanja kvalitetom u Valamaru izajniran je kako bi omogućio uspjeh čitave organizacije stavljanjem gosta na prvo mjesto i dosljednim sporučivanjem izvrsne usluge. Ukupna ocjena zadovoljstva gostiju na temelju skoro 175 tisuća anketa i omentara naših gostiju ove godine iznosi visokih 88 %. Unbelievable indeks, odnosno postotak gostiju oji je naše djelatnike ocijenio najvišom mogućom ocjenom „nevjerojatno“ ili „unbelievable“ u 2022. odini iznosi čak 76 %. Naš je cilj uvijek nadmašiti očekivanja gostiju, a ovi rezultati pokazuju kako smo tome uspjeli”, izjavila je Tea Pestotnik Prebeg, direktorica sektora kvalitete u Valamar Rivieri.

Tea Pestotnik PrebegTea Pestotnik Prebeg

HDK ovim poveljama želi nagraditi načela učinkovitog poslovanja, ali i potaknuti primjenu principa pravljanja kvalitetom u hrvatskom gospodarstvu i javnom sektoru radi postizanja napretka.

“Smatramo da je izuzetno bitno isticati dobre prakse upravljanja kvalitetom organizacije jer se na taj ačin stvara i zadržava kvaliteta usluga i proizvoda. Ključno je promovirati organizacije i pojedince u rvatskoj koji prate međunarodne trendove i stvaraju vlastite inovacije. Isticanjem primjera dobrih praksi stovremeno pokazujemo i kako one u pravilu rezultiraju uspjehom”, tom prilikom rekao je predsjednik DK Tihomir Babić.

Usluge Valamar Riviere zadovoljavaju i najviše međunarodne standarde kvalitete, a to dokazuju i brojni ertifikati koje kompanija posjeduje: ISO certifikati sustava upravljanja kvalitetom, okolišem, energijom, igurnosti hrane, zaštitom zdravlja i sigurnošću pri radu kao i certifikati održivosti Travelife za hotele, EU colabel za kampove, i drugi.

Ove godine je Valamar predstavio novu strategiju održivosti i ESG ciljeve do 2025., u okviru kojih u duće tri godine planira postati ugljično neutralna kompanija u prvom i drugom opsegu te uložiti 50 ilijuna eura u daljnji razvoj destinacija i projekte održivosti.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter