M. KRPAN
Pred više od osam tisuća gledatelja, na izvrsno pripremljenoj brdskoj stazi Most-Peničići dugoj 5.001 metar, uz idealne vremenske uvjete, ukupnu pobjedu 37. Buzetskih dana, brdske autoutrke vožene za prvenstvo Europe, ostvario je deveterostruki europski prvak Talijan Simone Faggioli u prototipu "Norma M 20 FC". Iako nije oborio godinu dana star apsolutni rekord staze svog sunarodnjaka Christiana Merlija, koji je s ranije osiguranom titulom europskog prvaka propustio ovogodišnji Buzet, Faggioli je odvezao dvije najbolje vožnje dana i u ukupnom vremenu 4:14,601 minutu ostvario prednost od 11,458 sekundi ispred drugoplasiranog Čeha Miloša Beneša u "Oselli FA 30". Treće mjesto generalke 37. Buzetskih dana, posljednje, 12. bodovne utrke FIA Prvenstva Europe na brdskim stazama, osvojio je Talijan Stefano Di Fulvio u "Oselli PA 21 EVO", uz zaostatak od 13,305 sekundi iza pobjednika.
Među deset najboljih izvrsno deveto mjesto pripalo je najboljem hrvatskom vozaču Mađaru Laszlu Szasu (AK Dubrovnik racing) u Formuli "Reynard 3000 Zytec", ujedno pobjedniku Kategorije II hrvatskog prvenstva. U istoj je konkurenciji drugo vrijeme, a 16. ukupno ostvario Zagrepčanin Damir Nakić (AK Ina Delta) u "Radicalu SR3RS".
Vrhunske vožnje
Vrhunskim vožnjama i izvanrednim vremenima do pobjede Kategorije I međunarodne konkurencije stigao je očekivano Austrijanac Karl Schagerl u "VW Golfu TFSI-R", osvojivši 13.mjesto ukupnog poretka. Najbolji slovenski automobilist bio je Milan Bubnič u "Lancia Delta HF Integrale".
S nestrpljenjem se očekivao nastup svih hrvatskih vozača u ove godine krajnje neizvjesnom prvenstvu Kategorije I turističkih automobila. Na kraju, slavlje i pobjeda pripala je aktualnom državnom prvaku Zagrepčaninu Domagoju Perekoviću (AKK Zanatlija) u "Mitsubishi Lanceru Evo IX". Drugo je mjesto pripalo je domaćem vozaču, Buzećanu Viliamu Prodanu, članu AK Opatija Motorsport koji je nastupio u prestižnoj "Škodi Fabia R5", dok je do trećeg mjesta stigao Zagrepčanin Dejan Dimitrijević (AKK Velika Gorica) u Seat Leonu. Nešto slabijim vožnjama iza njih plasirali su se najozbiljniji pretendenti na naslov prvaka Hrvatske, Tomislav Muhvić (AKK Petar Klepac) u "Mitsubishi Lanceru Evo IX" i Bojan Juranić (AK Opatija Motorsport) u "Renaultu Clio Sport". Utrku prije kraja sezone, u Dubrovniku 7. listopada, Juranić je zadržao lidersku poziciju Prvenstva.
Radoli grupa N
U okviru domaće konkurencije čak 89 vozača iz 28 klubova, u grupi N najuspješniji je bio Puljanin Saša Radola (AMK No Traction), ispred Ivana Pavlovića (AK Rijeka) i Matije Brkljačića (AMK No Traction), dok je grupu A "dobio" Duško Banjeglav (AK Delta Timing), ispred Ante Alduka (AK Dubrovnik racing) i Saše Černeke (AKK Petar Klepac). Ekipna pobjeda očekivano ide vozačima AK Dubrovnik racing, ispred AKK Zanatlija i AK Opatija Motorsport.
U PH povijesnih vozila slavio je Sandro Miskić (AK Istra racing team), ispred Mladena Sigurnjaka i Dorijana Kljuna, članova AK Opatija.
Utrku je izvrsno organizirao Autoklub Buzet uz sudjelovanje rekordnih 211 vozača iz 12 europskih zemalja, a uz Prvenstvo Europe i FIA CEZ Prvenstvo Srednjoeuropske zone. utrka je bodovana za državna prvenstva Hrvatske, Slovenije i Austrije. (Miroslav KRPAN)