klupski dvoboj za tron

Vikend za obožavatelje automobilizma; Mokošica domaćin završnice autoslaloma

| Autor: Glas Istre
(Privatna arhiva)

(Privatna arhiva)


Jesen je period zaključenja bogate automobilističke sezone državnog prvenstva, disciplina po disciplina. Posljednja i odlučujuća dva natjecanja u vikendu 25. i 26. listopada, na krajnjem jugu Hrvatske, odlučit će ovogodišnje prvake 23. sezone Prvenstva Republike Hrvatske u autoslalomu, ali i Kupu Republike Hrvatske za povijesna vozila kategorije točnost.

Organizator Autoklub Ragusa Racing, bilježi i jubilej prvog dana 25., a sutradan, koincidencijom preklopljenih brojeva datuma i slijeda manifestacija 26. Nagradu Ragusa racinga 2025., za što je primio po 82 prijava vozačica i vozača iz 28 klubova za svaki bodovni dan zasebno, koliko bi ih na stazi Mirinovo u Mokošici trebalo nastupiti u subotu, odnosno nedjelju.

Očekuje se nastup 16 juniora i deset vozačica. Dionica trkališta za autoslalom znana je već nizom godina unatrag, na predjelu Stare Mokošice, duljine, prvog dana 1.250 metara sa 34 slalom vrata u sedam sektora, a drugog neznatno dulja, 1.295 metara uz 39 slalom vrata u osam sektora.

Damarija i Leš u klupskom dvoboju za tron

Višestrukom državnom prvaku, nositelju Zlatnih kaciga i volana HAKS-a, čestom pobjedniku u Mokošici, smiješi se novi naslov državnog prvaka. Puljanin Nenad Damarija, vozač Autokluba Pula-Rovinj ima tek jedan bod prednosti ispred nadolazećeg asa, klupskog kolege, Stubičanina Marina Leša, pobjednika posljednja dva natjecanja u "generalci" ovogodišnjeg PH autoslaloma. No, u igri je vikend "partija" vrijedna čak 40 bodova, pa vrijedi sačekati nedjelju poslijepodne i konačni obračun. Ipak, svoju šansu, iako uz znakovit zaostatak za vrh ljestvice, traže još dvojica vozača, prije svega uz Damariju i Leša treću godinu za redom u Mokošici je to iskusni Goran Sruk (AK Dubrava), ali i mladi, trenutno jedan od najperspektivnijih domaćih, ali i svestranih automobilista 17-godišnji Max Šimunović (AKK Fly with Kolman Zagreb) koji je imao od koga učiti i naučio lekcije, svog oca Danijela.

Šimunović juri i titulu najboljeg juniora, u prednosti je, uoči Mokošice tek jednog jedinog sigurnog pobjednika sezone neke od klasa, klase Serija do 1.799 ccm, još jednog mladog asa Frana Kranjca, u ovoj disciplini vozača AMK Zanatlija Zagreb.

U klasi Serija do 1.280 ccm za tron se bore Igor Bogović i Matija Deković Ferenčić iz AK Dubrava, te Filip Šimunić (AK Titan), s tim da je Bogović u zavidnoj bodovnoj prednosti. Povratnik na staze, posljednja dva natjecanja pobjednik klase Serija više od 1.800 ccm istarski as Marino Milokanović, vozač AK RI autosport, u posljednje oglede sezone ulazi s 15 bodova više od Ivana Baloga (AK Titan) koji je također upisao dvije pobjede ove sezone. Klasu Sport do 1.400 ccm u svojim rukama drži bračni par Nenad i Iva Damarija, tim slijedom, uz četiri Nenadove pobjede, pa je teško očekivati obrat.

S četiri pobjede ka novima teži i Marin Leš na čelu ljestvice klase Sport do 1.600 ccm, a konkurenti su mu Max Šimunović i Marko Stanisavljević (AK Zagorje). Prednost Gorana Sruka u klasi Sport više od 1.601 ccm je znakovita ispred mađarskog tandema Laszlo i Ildiko Hernady (AK Dubrovnik), dok će u klasi E1 Moto Filip Bilota (AK Trogir) nastojati zadržati čelnu poziciju usprkos nastupu svestranog i trofejnog Marija Barovića (AK Župa dubrovačka). Među vozačicama bodovno izjednačene Iva Damarija s četiri pobjede u četiri nastupa i Ildiko Hernady nastupom više.

Koja brža – prvakinja. Ekipno sraz AK Dubrava Zagreb i AK Pula-Rovinj, s prednošću Zagrepčana 12 bodova !!

Završnica "za prste polizat". Treninzi i po tri vožnje, više od 600 startova podno Mosta Franje Tuđmana, na dijelu nekadašnjeg jedinog prilaza Dubrovniku. Vikend za pamćenje je pred nama. Dio vozača verifikaciju i tehnički prijam odradit će već u petak u večernjim satima, a jutarnji administrativni poslovi odvijat će se od 8 do 9,45 sati. U subotu trening počinje u 10,40 sati, svečano otvaranje je u 12,20 sati, a prva od tri vožnje kreće od 12,30 sati. Proglašenje najuspješpnijih je oko 18,30 sati na terasi Caffe bara Time. Nedjeljni program objedinjuje verifikaciju i tehnički prijem od 7,30 do 9,30 sati, trening od 10,40, prvu vožnju od 12,30 sati, a nagrade najboljima završne utrke sezone uručivat će se oko 18 sati.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama