(M. MIJOŠEK)
Predstavništvo HTZ-a u Milanu posezonsko razbolje usmjerilo je na ciljano promoviranje turističkih proizvoda, i to nautičkog turizma na sajmu nautike u Genovi, kulturnog turizma na sajmu kulture u Sieni, a je listopad je rezerviran i za prezentacije zdravstvenog turizma i wellnessa, istaknula je Viviana Vukelić, direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji
Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na najznačajnijem talijanskom poslovnom sajmu TTG Travel Experience u Riminiju. Na sajmu, otvorenom sve do petka, okupilo se 2.100 izlagača iz 150 svjetskih destinacija. Sajam je namijenjen profesionalcima iz turističke industrije, a donosi najaktualnije trendove i novitete iz branše. Uz krovnu Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ), predstavljaju se i turističke zajednice Zagreba i Kvarnera, potom Croatia Airlines, Aronda Adriana travel, Istarski dvori, Incoming Europe Adriatic te Jadran Crikvenica.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić rekao je da se tržište Italije tradicionalno nalazi među top 10 tržišta s kojih Hrvatska ostvaruje najveći turistički promet.
- Navedeno potvrđuju i podaci za prvih devet mjeseci ove godine tijekom kojih je s ovog tržišta ostvareno 1,1 milijun dolazaka i više od pet milijuna noćenja, što je rast od tri posto u dolascima u odnosu na isto razdoblje lani, izjavio je Staničić. Istaknuo je rezultate ostvarene u rujnu tijekom kojeg je zabilježeno 90.000 dolazaka i 370.000 noćenja talijanskih turista, što predstavlja rast od 25 posto u dolascima i 15 posto u noćenjima u odnosu na lanjski rujan.
- Predstavništvo HTZ-a u Milanu posezonsko razbolje usmjerilo je na ciljano promoviranje turističkih proizvoda, i to nautičkog turizma na sajmu nautike u Genovi, kulturnog turizma na sajmu kulture u Sieni, dok je listopad, osim nastupa na ovom značajnom poslovnom sajmu, rezerviran i za aktivnosti oglašavanja, organizacije webinara za turističke agente te za prezentacije zdravstvenog turizma i wellnessa, istaknula je Viviana Vukelić, direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji.
Pozitivan utjecaj tržišta Italije na hrvatski turistički sektor pokazuju i posljednji rezultati istraživanja TOMAS ljeto 2017. godine prema kojima su Talijani jedni od vjernijih gostiju jer su u prosjeku Hrvatsku posjetili šest puta, a u prosjeku borave osam dana, uz prosječnu dnevnu potrošnju od 76 eura.
(M. VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)