TURISTIČKO VIJEĆE HTZ-a:

SUFINANCIRAT ĆE SE 246 NACIONALNIH, REGIONALNIH I TOP DOGAĐAJA: Milijuni kuna za jačanje turističkog proizvoda


Za razvoj turističkog sektora osigurano je 13 milijuna kuna minimalnih potpora namijenjenih poduzetnicima za sufinanciranje troškova * Pokazatelji za dosadašnji dio godine pokazuju da je interes za Hrvatskom na vrlo visokoj razini, a nsličan trend očekuje se i narednih mjeseci

U Ministarstvu turizma održana je 37. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na kojoj su članovi Vijeća usvojili prijedloge odluka o imenovanju direktora predstavništava Hrvatske turističke zajednice na sedam tržišta, plan marketinške i PR suradnje na projektu Ultra Europe 2018., a izglasane su i potpore turističkom sektoru za sigurnost kroz program Sigurna turistička sezona u 2018. Usto, osigurane su financijske potpore za manifestacije, razvoj turističkih proizvoda i inicijativa na turistički nerazvijenim područjima.

Među najsigurnijim destinacijama

Članovima Turističkog vijeća HTZ-a predstavljene su i informacije o tijeku sezone i stanju na tržištima te prijedlog suradnje s klasterom Slavonija i TZ Imota u izradi strategija razvoja turizma u navedenim krajevima. Sjednicu je vodio predsjednik Hrvatske turističke zajednice, ministar turizma Gari Cappelli uz prisustvo direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristijana Staničića.

Za razvoj turističkog sektora u 2018. godini odlukom Turističkog vijeća osigurano je 13 milijuna kuna minimalnih potpora, čak 2,5 milijuna više nego prethodnih godina, namijenjenih poduzetnicima za sufinanciranje troškova predviđenih Programom. Isto tako, jučerašnjom odlukom o dodjeli potpora događanjima u 2018. s ukupno devet milijuna kuna, od ukupno prijavljenih 650, bit će sufinancirano 246 nacionalnih, regionalnih i TOP događanja te događanja u pred i posezoni, čime se dodatno potvrđuje važnost manifestacija i pruža podrška u njihovom razvoju.

Ministar Cappelli tom je prigodom istaknuo da Ministarstvo turizma u suradnji s HTZ-om izdvaja značajna sredstva za jačanje ponude turističkog proizvoda zemlje, što doprinosi rastu turističke potražnje.

"Dosadašnji turistički rezultati plod su brojnih projekata i aktivnosti koje se provode u svim segmentima turizma. Hrvatska je danas prepoznatljiva turistička destinacija, a veliku ulogu u tome imaju i brojne manifestacije i događanja koje se održavaju tijekom čitave godine. Osim stvaranja dodatnih motiva dolaska gostiju, manifestacije imaju višestruke pozitivne gospodarske učinke za cjelokupne destinacije, a tu vrijednost prepoznala je i Vlada RH. Hrvatska je ujedno u svijetu prepoznata kao jedna od najsigurnijih destinacija te mi je stoga iznimno drago što će se ove godine trinaesti put za redom realizirati projekt Sigurna turistička sezona. Boravak stranih policajca na našoj obali tijekom ljetnih mjeseci, uz hrvatske kolege, itekako pridonosi dodatnom osjećaju sigurnosti turista te na taj način utječe i na jačanju konkurentnosti naše zemlje", istaknuo je ministar Gari Cappelli.

Turističko vijeće usvojilo je prijedlog suradnje s tvrtkom MPG live d.o.o. u iznosu od 4,2 milijuna kuna na marketinškim i PR aktivnostima projekta Ultra Europe 2018. u svrhu dodatne promidžbe Hrvatske kao festivalske destinacije, njenih prirodnih ljepota, kulturne baštine i gastronomske ponude kroz Ultra Europe Festival. Riječ je o potpori sedmodnevnom festivalu Ultra Europe koji se u Splitu, Bolu na Braču, Hvaru i Visu održava od 2013. godine te svake godine privuče više od 150.000 ljudi iz preko 140 zemalja svijeta.

Na radno mjesto Direktora predstavništva HTZ-a u Austriji sa sjedištem u Beču imenovan je Branimir Tončinić, direktor predstavništva u Češkoj sa sjedištem u Pragu bit će Dubravko Miholić, direktor u Sloveniji sa sjedištem u Ljubljani Metka Bradetić, direktor u Švedskoj sa sjedištem u Stockholmu Vedran Sušić, direktor u Mađarskoj sa sjedištem u Budimpešti Ivana Herceg te direktor u Kini sa sjedištem u Šangaju Franka Gulin.

Izbor direktora komentirala je i predsjednica Odbora za imenovanje, savjetnica ministra Cappellija Barbara Mesić.

"Povećanje broja naših predstavništava u inozemstvu pridonosi transformaciji mreže u skladu s modernim trendovima. Naša su predstavništva izuzetno važna za jačanje pozicije naše zemlje na svjetskoj turističkoj karti, kao i za približavanje novim tržištima odakle već imamo konkretne pomake - primjerice s dalekih tržišta imamo povećanje turističkog prometa od 20 posto, što je znak da smo na dobrom putu", izjavila je savjetnica ministra Barbara Mesić.

U prvih pet mjeseci 3,6 milijuna dolazaka

Članovi Turističkog vijeća donijeli su i odluku o suradnji i sufinanciranju dokumenata "Strategija marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja" i "Strategija razvoja turizma Imotske krajine".

"Hrvatski kontinent sastavni je dio naše ukupne turističke ponude te ima izniman potencijal. Upravo je ravnomjeran turistički razvoj naše zemlje jedan od ciljeva Vlade RH", rekao je ministar Cappelli.

Pokazatelji za dosadašnji dio godine, odnosno za period od siječnja do svibnja pokazuju da je interes za Hrvatskom na vrlo visokoj razini, a načelno sličan trend očekuje se i tijekom narednih mjeseci. U Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja svibnja ostvareno 3,6 milijuna dolazaka (+19 posto) i 11,6 milijuna noćenja (+24 posto). Od toga su strani turisti ostvarili 3 milijuna dolazaka (+27 posto) i 9,8 milijuna noćenja (+27 posto), a poraste bilježe i domaći turisti, i to u dolascima za 10 posto te u noćenjima za 7 posto. (GI)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter