Petar Ćurić (T. ČUVELJAK)
Pulski kulturni menadžer, producent i gradski vijećnik Petar Ćurić, pokretač i direktor "Branding Hrvatske" konferencije koju su mnogi hrvatski mediji prozvali najboljom godišnjom konferencijom u Hrvatskoj u posljednjih 20 godina te joj pripisali nacionalni značaj, ukazom je Predsjednice Republike Kolinde Grabar-Kitarović od 5. studenoga imenovan u Radnu skupinu za razvitak identiteta i brenda Republike Hrvatske.
- Ne mogu opisati radost i ponos koji me trenutno obuzimaju! Inicijativu o brendiranju Hrvatske kolege i ja gurali smo godinama, što kroz inicijativu "Branding Hrvatske u svijetu", a što kroz "Branding Hrvatske" konferenciju. Naš glavni cilj i jest bio uvjeriti Vladu ili Predsjednicu da preuzmu ovaj projekt i uvrste ga u vlastiti program, kazao je Ćurić.
Inače, uz Ćurića, koji je kao stručnjak u ovoj radnoj skupini jedini iz Istre, predsjedničin tim za nacionalno brendiranje oslanja se pratički na 'kremu' hrvatskih stručnjaka i znalaca za pitanja državnog brandinga i međunarodnog pozicioniranja države. Od Davora Brukete, Bože Skoke i Borisa Ljubičića, do predstojnika Ureda predsjednika Vlade Zvonimira Frke-Petešića, ali i Marijana Bušića, autora umjetničke instalacije "Kravata oko Arene", koju je u svijetu vidjelo preko milijardu ljudi, i zbog koje je Hrvatski Sabor 18. listopada proglasio službenim "Danom kravate". (GI)