OSIJEK

Potpore županije od 2,1 milijuna kuna za osječko-baranjske poljoprivrednike

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Ugovore o dodjeli potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju, vrijedne više od 2,1 milijuna kuna, korisnicima iz Osječko-baranjske županije u srijedu je uručio župan Ivan Anušić, naglasivši da se ovakvim potporama trebamo otrgnuti od nekvalitetnih uvoznih proizvoda.

Podsjetivši da je u protekle četiri godine poljoprivrednicima ove Županije isplaćeno više od 15 milijuna kuna raznih potpora, župan Anušić rekao je kako Osječko-baranjska županija i Slavonija trebaju biti područje na kojemu će se proizvoditi i prerađivati hrana, gdje će se primjenjivati nove tehnologije i stvarati brendirani proizvodi, koji će biti konkurentni na tržištu.

Vjeruje da će do kraja iduće godine proraditi novi Regionalni distribucijski centar za voće i povrće, i da će to biti velika potpora svim poljoprivrednicima.

Hrana će se proizvoditi i nakon pandemije, sve su veće svjetske potrebe za hranom, a mi to možemo raditi, jer su proizvodnja i prerada prehrambenih proizvoda posao budućnosti, i u taj posao treba ulagati, rekao je župan Anušić.

Poljoprivreda budućnost Slavonije

Poljoprivreda, proizvodnja i prerada prehrambenih proizvoda su budućnost Slavonije i ove županije, i mi se moramo otrgnuti uvoznim proizvodima, koji nisu kvalitetni i nisu s naših OPG-ova i sustava, upravo kroz ovakve potpore, poručio je župan Anušić.

Pročelnica Upravnog odjela za poljoprivedu i ruralni razvoj Silva Wendling rekla  je da je povećan intenzitet potpora za mlade poljoprivrednike, kao i za one koji se bave ekološkom proizvodnjom. Ističe kako je to način na koji se može zadržati mlade poljoprivrednike i motivirati ih da se nastave baviti poljoprivrednom proizvodnjom

Podsjetila je da su su korisnici potpora imali velika ulaganja u preradu poljoprivrednih proizvoda, što ohrabruje, jer pokazuje da su proizvođači svjesni da se samo ulaganjem u proizvode s dodanom vrijednošću može postići tržišna cijena, koja može pokriti troškove proizvodnje i omogućiti određenu zaradu.

Također su velika ulaganja u kvalitetu i brendiranje proizvoda, i u tome su vidljivi veliki pomaci što je važno za prepoznatljivost poljoprivrednih proizvoda na tržištu, dodala je Wendling.

 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter