SLUČAJ DŽEMILJE TOSKIĆ

H&M se ispričao Riječanki koju su izbacili iz svoje trgovine: Ovo se više ne smije ponoviti

| Autor: Andrej PETRAK

Hrvatska ispostava švedskog lanca trgovina odjećom H&M odlučila se ispričati mladoj Riječanki Džemilji Toskić koja je zajedno sa svojom obitelji prije nekoliko dana na ružan način izbačena iz njihove trgovine u ZTC trgovačkom centru u Rijeci.

Utvrdili su, kažu, da je došlo do propusta 'uslijed nedosljednosti u provođenju kompanijskih internih procedura od strane kompanije koja se bavi osiguranjem naših objekata kao i osoblja u našoj trgovini'.

Kako smo već pisali, Džemilja Toskić ističe da su obitelj i nju izbacili iz spomenute trgovine samo zato što su Romi. Teško da je mogla steći drugačiji dojam, s obzirom da su i od zaštitarke, koja je prva intervenirala, a kasnije i od voditeljice smjene doznali da je upravo o tome i riječ.

- Voditeljica smjene rekla je mojoj sestri da je Uprava H&M-a u Zagrebu izdala naredbu da se svaku skupinu Roma izbaci iz dućana, a posebno ako su prisutna i djeca. U trgovini sam bila s mamom, koja ima svoj obrt, starijom sestrom i mlađom sestrom s dvoje maloljetne djece, koja pritom živi u Irskoj. Sve smo tamnopute i vidi se da pripadamo nacionalnoj manjini.

U ZTC smo došle isključivo da bi baka odnosno moja majka kupila poklon svojim unucima! Smatram da su zaposlenici postupili neprimjereno, diskriminatorno, kao i da su uvrijedili nas ko pripadnice nacionalne manjine. Da ne spominjem uopće fizički kontakt do kojeg je došlo sa zaštitarkom. Ugrožena su nam ljudska prava!

Djeca moje sestre jako su se uplašila. Pitala su me boli li me i je li me zaštitarka jako udarila. Bili su doista jako uznemireni. Ako su danas u Hrvatskoj najveći problem Romi, onda stvarno, ispričala nam je Džemilja Toskić.

Iz H&M-a danas su se javili kako su s obzirom na sve nove navode koji su izneseni nastavili istraživati ovaj slučaj.

- Nakon detaljnog istraživanja provedenog s naše strane, zaključeno je da je došlo do propusta uslijed nedosljednosti u provođenju kompanijskih internih procedura od strane kompanije koja se bavi osiguranjem naših objekata kao i osoblja u našoj trgovini.

Veoma nam je žao zbog neugodnosti koju je doživjela gđa. Toskić i njena obitelj i trenutno preispitujemo sve interne rutine kako bismo bili sigurni da se ovakva situacija više nikada ne bi ponovila.

H&M je oduvijek bio i bit će snažno orijentiran na poštivanje svakoga bez obzira tko je pitanju i svatko je dobrodošao u sve naše trgovine, poručili su iz H&M-a za Novi list.

Nazvali smo gđicu. Džemilju Toskić za komentar. No, njoj se do zaključenja ovog teksta nije nitko iz H&M-a direktno javio, niti poslao ispriku, osim što su ju tagirali u komentaru na svojim Facebook stranicama, a u kojem su iznijeli praktično identičan odgovor poput onog poslanog Novom listu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama