Ilustracija (Pixabay)
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) od danas, 18. lipnja, uvodi virtualnog glasovnog asistenta HANA koji će se javljati na besplatne telefonske linije te tako olakšati pristup informacijama osiguranim osobama i partnerima pomoću umjetne inteligencije.
AI virtualni glasovni asistent HANA javljat će se na besplatne telefonske linije - 0800 7979 za obvezno zdravstveno osiguranje i 0800 7989 za dopunsko zdravstveno osiguranje, izvijestili su u srijedu iz HZZO-a te dodali da im se korisnici i najčešće obraćaju s pitanjima upravo putem besplatnih telefona ili putem e-maila.
Ta inovacija, naglasili su, omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja čineći HZZO dostupnim 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu bez čekanja.
"Prednosti HANA-e su značajno smanjenje vremena čekanja na informacije, dostupnost korisničke podrške u bilo koje doba dana, rasterećenje ljudskih operatera te unaprjeđenje korisničkog iskustva u kontaktu s HZZO-om", poručili su iz HZZO-a.
Kako su pojasnili, HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i znati precizno odgovarati na sve više pitanja.
Podsjetili su da je kontakt centar HZZO-a uspostavljen još 2012., u njegov je rad kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć, a djelatnici prosječno obrade oko 400.000 poziva godišnje.
Uvođenje je AI virtualnog glasovnog asistenta HANA koja će odgovarati na sve pozive još je jedan korak ususret boljoj dostupnosti i uslužnosti, stoji u priopćenju HZZO-a.