(Hina/EPA)
Na Zagrebačkoj se burzi u ponedjeljak ujutro trguje mirno, kao što se i očekivalo, jer uoči božićnih blagdana nema značajnijih vijesti na domaćoj gospodarskoj sceni, dok su Crobex indeksi blago porasli.
Crobex indeks bio je oko 10,30 sati u plusu 0,15 posto, na 2.006 bodova, dok je Crobex10 ojačao 0,12 posto, na 1.189 bodova.
Redovni promet dionicama iznosio je do 10,30 sati oko 200 tisuća kuna, što je otprilike 300 tisuća manje nego u petak u ovo doba.
Niti jednom dionicom zasad nije ostvaren promet veći od 100 tisuća kuna.
Najveći promet, oko 34 tisuće kuna, ostvaren je dionicom Podravke, pri čemu joj cijena stagnira na 471 kuni.
S prometom od oko 24 tisuće kuna slijedi dionica Petrokemije, kojoj je cijena porasla 0,9 posto, na 57 kuna.
Od vijesti se ističe objava Mliječne industrije Dukat da je Marek Marcin Warzywoda podnio ostavku na mjesto direktora od 31. prosinca ove godine, a njega će naslijediti Duško Glišić.
Odlukom Nadzornog odbora direktorom Dukata imenovan je Duško Glišić na mandat od pet godina, s početkom od 1. siječnja 2020. godine, navodi se u obavijesti Dukata.
Tako će od početka iduće godine Dukat zastupati dva direktora - Alen Fontana i Duško Glišić, napominju iz Dukata.
Atlantic grupa je, pak, jutros objavila da je, u skladu s korporativnom strategijom izlaska iz manjih i non-core biznisa, prodala distribuciju bidona kao osnovnu djelatnost tvrtke Bionatura Bidon Vode, zadržavajući brend Kala i ukupno poslovanje vezano uz punionicu vode.
Bionaturu Bidon Vode je kupio Dario Šimić, vlasnik brenda Aquaviva, kojoj se ovo strateški dobro uklapa s postojećim poslovanjem, navode iz Atlantica.
"Proces dezinvestiranja non-core djelatnosti započet prije dvije godine izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, nastavljen je prodajom segmenta kozmetike i proizvoda za osobnu njegu te dodataka prehrani. Kompanija istovremeno usmjerava snažan fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta (hrana i piće te ljekarničko poslovanje) i temelj transformacije za budućnost, a to uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja", ističe se u priopćenju.
Atlantic grupa je krajem prošlog tjedna objavila da je ušla u strateško partnerstvo s mrežom Vivas kafića i Dariom Šimićem.
Vivas kafići okupljaju gotovo 300 ugostiteljskih objekata, a tim će partnerstvom Atlantic značajno osnažiti poslovanje u segmentu espresso kave, gdje će kroz novu suradnju ostvariti dodatnih osam milijuna kuna prihoda od prodaje.
Partnerstvo s Vivas kafićima i Šimićem, koji je razvio uspješan poslovni model u ovom segmentu, dio je definirane strategije razvoja biznisa kave u Atlantic grupi, izgradnje liderske pozicije na hrvatskom tržištu kave i širenja u rastućem segmentu konzumacije izvan kućanstva, naveli su iz Atlantica u objavi od 20. prosinca.