ZAGREB

Strateško partnerstvo Atlantic Grupe i Procaffea

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Atlantic Grupa je izvijestila u ponedjeljak o ulasku u strateško partnerstvo s tvrtkom Procaffe, jednim od vodećih igrača na hrvatskom tržištu espresso kave, čime osnažuje svoju prisutnost u tom segmentu u HoReCa kanalu. 

Procaffe kava  danas je prisutna u više od 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, a poslovanje nastavlja razvijati u okviru Atlanticova sustava, kaže se u priopćenju.

Kroz novo partnerstvo Atlantic Grupa značajno osnažuje svoju prisutnost u segmentu espresso kave u HoReCa kanalu, dodaje se.

Glavni direktor strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic Grupi Mate Štetić ističe da je Atlantic Grupa s više od 23 tisuće tona kave godišnje proizvedenih u četiri tvornice, vodeći regionalni proizvođač kave.

"Lider smo na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, neprikosnoveni broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffe te sve snažniji izazivač na hrvatskom tržištu, gdje smo od akvizicije Droge Kolinske 2010. godine tržišni udio povećali sa 4 na današnjih 16,6 posto. Kava je s udjelom iznad 20 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi i svakako jedno od područja u strateškom fokusu razvoja poslovanja“, naveo je Štetić, 

Korporativna strategija, ističe se u priopćenju, predviđa unapređenje vodeće pozicije u segmentu kave na području regije te osnaživanje potrošačkog iskustva u toj kategoriji. 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter