(Hina/EPA)
Japanski proizvođač automobila Toyota Motor izvijestio je u petak o osjetnom rastu prodaje u listopadu zahvaljujući snažnoj potražnji u Kini i Sjedinjenim Državama.
Kompanija je u listopadu prodala 927.623 vozila, 8,7 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Prodaja u Kini poskočila je 33,3 posto, uz prodan 175.631 automobil, izvijestila je Toyota, istaknuvši sedmomjesečni uzlazni trend.
"Prodaja modela Corolla, Levin i Lexus bila je snažna" u Kini, navodi se u priopćenju najvećeg japanskog proizvođača automobila.
Na najvećem, američkom tržištu, Toyota je prodala 205.349 vozila, 8,8 posto više nego u istom lanjskom mjesecu.
Rezultati za prvih 10 ovogodišnjih mjeseci otkrivaju ipak utjecaj pandemije koronavirusa, koji se očituje u 14,6-postotnom padu prodaje, na 7,6 milijuna vozila.
Pandemija je natjerala Toyotu da početkom godine obustavi proizvodnju u mnogim dijelovima svijeta kako bi spriječila širenje koronavirusa.
U listopadu proizvodnja je u Toyotinim pogonima širom svijeta porasla 6,5 ??posto, uz proizvedena 979.232 vozila, stoji u priopćenju.
Kompanija je gotovo udvostručila procjenu neto dobiti u tekućoj financijskoj godini, koja završava u ožujku 2021., predviđajući da će na razini grupe, uključujući Daihatsu Motor i Hino Motors, iznositi 1.420 milijardi jena (13,7 milijardi dolara).