(Hina/EPA)
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) u utorak je objavila kako treba činiti sve što je moguće da se oglašavanje i online prodaja te drugi alternativni načini prodaje koji ne uključuju izravan kontakt održe u maksimalnoj mogućoj mjeri tijekom trajanja epidemije odnosno izvanrednih i neizvjesnih okolnosti.
Ta strukovna organizacija komunikacijske industrije, koja uključuje medije te brojne druge gospodarske subjekte koji ili pružaju podršku ili se izravno bave tržišnim komunikacijama, potaknuta današnjom izjavom potpredsjednika Vlade i ministra unutarnjih poslova Davora Božinovića, u kojoj je pozvao na odgovoran način prodaje i kupnje te naglasio kako podupire nastavak svih komercijalnih aktivnosti, uputila je pismo zahvale Nacionalnom stožeru civilne zaštite i brojnim lokalnim stožerima.
Kao zajednica komunikatora, HURA se osvrnula na visoku kvalitetu, transparentnost te pravovremenost komunikacije Stožera pri izvještavanju o svim relevantnim činjenicama, pri čemu je snažno pozdravila njihov rad u očuvanju zdravlja građana RH i borbi protiv širenja koronavirusa.
U pismu je naglasila i svoju podršku nastavku svih komercijalnih i gospodarskih aktivnosti u Hrvatskoj. Iz HURA-e poručuju da je u ovom trenutku potrebno učiniti sve što je moguće da se i oglašavanje općenito i online prodaja te drugi alternativni načini prodaje koji ne uključuju izravan kontakt održe u maksimalnoj mogućoj mjeri tijekom trajanja ovih izvanrednih i neizvjesnih okolnosti.
Životi građana Hrvatske ne smiju stati iako se trenutno odvijaju u bitno otežanim okolnostima, kažu u HURA-i te ukazuju na činjenicu da, osim osnovnih prehrambenih i higijenskih potrepština te lijekova, koji svima trebaju svakodnevno i čija je opskrba osigurana i u ovim teškim okolnostima, zbog posljedica potresa koji je zadesio Zagreb i okolna mjesta velik broj ljudi ima i druge hitne potrebe.
One se tiču nabavke osnovnih kućanskih aparata kojima će zamijeniti one koji su uništeni, a mnogima su, istaknuto je u pismu Stožeru, potrebni i televizijski prijemnici kako bi redovito pratili preporuke i mjere Stožera, dok je primjerice školarcima čije se obitelji još nisu uspjele sasvim prilagoditi online i TV nastavi također potreban otvoren kanal za nabavku potrebnih aparata.
Također, u vremenu u kojemu su se životne okolnosti potpuno preokrenule važno je građanima omogućiti smanjenje osjećaja izoliranosti i održavanja mentalnoga zdravlja u okvirima koji ne narušavaju sigurnost drugih, navode iz HURA-e.
Gospodarske aktivnosti industrije tržišnih komunikacija i svih povezanih djelatnosti sada također ne smiju stati, jer je samo na taj način moguće očuvati radna mjesta u cijelom lancu – od proizvođača odnosno oglašivača, preko agencija koje se bave tržišnim komunikacijama do medija, čija je stabilnost od posebne važnosti u ovim trenucima kada komunikacija vezana uz zaštitu zdravlja građana i održavanje gospodarske aktivnosti uvelike ovisi upravo o njima, upozoravaju.
Zato su iz HURA-e Stožeru zahvalili i na jasno izraženoj potpori nastavku svih mogućih komercijalnih i gospodarskih aktivnosti. HURA ovim poziva sve koji sudjeluju u industriji tržišnih komunikacija kako na maksimalno odgovorno ponašanje tako i na nastavak poslovnih aktivnosti u najvećoj mogućoj mjeri, u skladu sa svim preporukama Stožera, zaključuje se u priopćenju.
Božinović je na jutrošnjoj konferenciji za novinare Stožera zamolio trgovce da prestanu s reklamiranjem akcija koje nemaju veze s osnovnim potrebama. "Ovo nije vrijeme kada se treba reklamirati prodaja jeftinijih televizora", istaknuo je te pozvao na odgovoran način prodaje i kupnje te naglasio kako podupire nastavak svih komercijalnih aktivnosti.