(Hina/EPA)
Na Facebook stranici Dana komunikacija u petak su uživo proglašeni najbolji projekti natjecanja Effie, za učinkovitost marketinške industrije, a Grand Prix i zlatni Effie osvojio je projekt Ostajemo di smo Zagrebačke pivovare te agencije BBDO Zagreb.
U projektu su sudjelovale i agencije Universal McCann te Degordian, priopćila je agencija za odnose s javnošću Komunikacijski laboratorij.
Uz dobitnike Grand Prixa, zlatno je Effiejevo priznanje osvojio i projekt Boli me Pipi oglašivača Pipi Beverages te agencije Imago Ogilvy, a na projektu je surađivala i agencija Drap.
Zlatni Effie dobio je i projekt Unlimited obitelj Hrvatskog Telekoma te agencije McCann Zagreb, a na projektu su radile i agencije Degordian te Pro Media Group.
Srebrna priznanja Effie Croatia 2020. osvojili su oglašivači Tele2 i agencija Imago Ogilvy za projekt Pokućni internet, a u stvaranju su sudjelovale i agencije Media Polis, iProspect, Riba ribi grize rep i Drap.
Srebrno Effiejevo priznanje dobio je i projekt Povratak klijenta Erste bank te agencija Utorak i BBDO Zagreb, a na projektu su radile i agencije 404 te MediaCom Zagreb.
Brončanim Effiejem nagrađeni su projekti: Prilika života klijenta Iskon internet te agencije Señor, a na projektu su sudjelovale i agencije Pro Media Group te 404; Samo opušteno! oglašivača Jamnica Plus te agencije PINK MOON uz suradnju s agencijom Pro Media Group; Veliki hrvatski naivci CARNET-a te agencije Señor, u čijem su radu sudjelovali i Vedran Klemens, Marin Balaić i Dubravko Robić; Žuja za tate 2 Zagrebačke pivovare te agencije BBDO Zagreb uz sudjelovanje agencija Universal McCann i Degordian.
Unatoč okolnostima pandemije koje su svijet zadesile tijekom prethodnih mjeseci, na tržištu uvijek ima mjesta za izvrsne marketinške ideje, koje su pritom odlično realizirane. To pokazuje i okupljanje domaćih i regionalnih stručnjaka - nakon dva proglašenja dobitnika MIXX-a i IdejeX prve večeri, u četvrtak, koja zajedno broje gotovo 10.000 pogleda iz Hrvatske i regije, druga večer bila je rezervirana za proglašenje pobjednika Effieja te razmjenu mišljenja o projektima na Facebook stranici Dana komunikacija, naveli su iz agencije Komunikacijski laboratorij.
Pozvali su i na nastavak svih komercijalnih aktivnosti koje se odvijaju, u skladu s preporukama Stožera civilne zaštite, a posebice na ideje koje djeluju.
Effie se u Hrvatskoj već 11 godina dodjeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje, a u teškim razdobljima poput ovoga izrazito je važan način na koji inspirira i potiče komunikacijsku industriju na oblikovanje pozitivne svijesti javnosti.
Organizatori natjecanja su Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), vodeća strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte.