SPLIT

Dodijeljene "Zlatne penkale" stranim novinarima

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Mađarski i talijanski novinari, te švicarska influencerica dobitnici su "Zlatne penkale" - nagrade Hrvatske turističke zajednice za najbolje objave o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji, a dodijeljene su im u petak navečer na svečanosti u splitskoj Galeriji Meštrović.

Ovogodišnji dobitnik Grand prix nagrade za najbolji tekst je mađarski novinar Zoltán Szántó čija reportaža opisuje boravak u Splitsko-dalmatinskoj županiji uz predivne opise i osobni doživljaj Splita, Brača, Klisa i njihovih atrakcija. Članak je objavljen u print i web izdanju časopisa Turizmus, koji je najznačajniji B2B časopis u Mađarskoj.

Grand prix za najbolju TV reportažu dobili su Valeria Cagnoni i Ernaldo Emerson Gattafoni iz Italije. Riječ je o autorima posebne 40-minutne reportaže o Hrvatskoj emitirane na TV RAI 1 u sklopu nagrađivane televizijske putopisne emisije Dreams Road, jedne od najvažnijih i najuspješnijih televizijskih serija o putovanjima i turizmu u Italiji u posljednjih 20 godina.

Dobitnica Grand prix nagrade za najbolji travel blog ili objavu na društvenim mrežama je Antje-Katrin Schaniel, influencerica iz Švicarske koja stoji iza Instagram profila Senza Camedi, koji je specijaliziran za najljepša mjesta i najbolju hranu različitih kultura. Antje je tijekom boravka u Hrvatskoj posjetila Opatiju, Krk, Rab, Lošinj i Cres.
 
Ta se manifestacija u organizaciji Hrvatske turističke zajednice održava 18. put, a "Zlatna penkala" se dodjeljuje novinarima, blogerima i influencerima za najbolje objave o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji u prošloj turističkoj godini. Na večerašnjoj svečanoj dodjeli nagrada je sudjelovalo 17 inozemnih novinara iz 14 zemalja.  

Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić je medijima rekao kako su protekle dvije godine bile vrlo izazovne za sve, ali je usprkos svim poteškoćama Hrvatska pokazala svoju snagu i ostvarila najbolji turistički rezultat na Mediteranu. 
 
"Hrvatska na turističkom tržištu ima vrlo pozitivan imidž koji je, između ostalog, rezultat lijepih riječi, preporuka i dojmova brojnih novinara, blogera i influencera koji su boravili u našoj zemlji. Dodjelom ovih nagrada želimo im se zahvaliti na iznimnom doprinosu u promociji Hrvatske, ali i iskazati poštovanje prema njihovom radu, struci te vjernoj publici koja ih prati", kazao je Staničić.
 
Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog organizatora cijelog događanja, ovogodišnji partneri i domaćini su Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije i Turistička zajednica grada Splita, koji su za goste pripremili i bogat program koji je uključivao obilazak Splita, otoka Brača i Sinja.
 

Državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Tonči Glavina ocijenio je da Hrvatska ima izvanrednu predsezonu, da su turistički rezultati izvanredni, no da se unatoč tomu moramo pripremiti za izazove koji su pred nama. Rekao je kako je ova sezona izuzetno bitna za povratak na nekadašnje rekorde, kao i da idemo u smjeru kojim želimo, a to je podizanje kvalitete i puno veći prihodi.

Da su turističke brojke predsezone u Splitu odlične, potvrdila je direktorica gradske turističke zajednice Alijana Vukšić koja je rekla da je ove godine ostvaren tri i pol puta veći broj dolazaka i noćenja u odnosu na isti period prošle godine.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama