(Foto HTZ)
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) u petak je odlučilo o skoroj objavi natječaja za razvoj programa destinacijskih menadžment kompanija (DMK) u 2026. te za PR agencije i agencije za usluge "press clippinga" na stranim tržištima u 2026. i 2027., izvijestili su iz HTZ-a.
Na sjednici tog vijeća, održanoj u Kamporu na otoku Rabu, za program DMK u 2026. rečeno je da se u sklopu toga dodjeljuju sredstva s ciljem kreiranja složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa i aktiviranja manje korištenih turističkih resursa, kojima se kreiraju novi motivi dolazaka turista, obogaćuje turistička ponuda i produljuje sezona povećanjem prometa, posebice u pred i posezoni.
Uskoro će, također bez preciziranja datuma, i natječaj za odabir PR agencije za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje PR aktivnosti, kao i agencije za usluge "press clippinga" na inozemnim tržištima u 2026. i 2027.
Od ponuditelja će se tražiti izrada PR strategije s ciljem "točnog targetiranja određenih skupina turista po geozonama i prema iskazanim interesima vezanih za putovanja u Hrvatsku".
Time bi se trebao i zadržati pozitivni imidž Hrvatske kao turističke destinacije, medijska pokrivenost na tržištima, plan kriznog komuniciranja te uspostaviti i održavati odnose s ključnim medijskim kućama, "travel influencerima", "blogerima "i dr., a natječajem će biti obuhvaćeno 14 tržišta - Njemačka, Austrija, Slovenija, Poljska, Češka, Slovačka, Italija, Mađarska, Velika Britanija, Francuska, Belgija, Nizozemska, Švedska i Švicarska.
"Već ove godine napravili smo snažan iskorak u promotivnim aktivnostima što je dalo pozitivne rezultate s mnogih tržišta, a za iduću godinu to želimo i pojačati", kazao je na Vijeću ministar turizma i sporta te predsjednik HTZ-a Tonči Glavina.
(Foto HTZ)
Važnim je označio da, s obzirom na različita gospodarska i društvena kretanja, treba imati točno prilagođene i ciljane kampanje u odnosu na profil tržišta te na najvažnijim emitivnim tržištima partnere koji će svojom strategijom moći odgovoriti na sve izazove kako bi se zadržala i povećala konkurentnost hrvatskog turizma.
"Nakon uspješnog dosadašnjeg dijela turističke godine pred nama je razdoblje posezone i pripreme za 2026. Nastavljamo s promotivnim aktivnostima, kako bi zadržali pozitivne trendove“, dodao je ministar.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić rekao je da su sada, a nakon glavnih ljetnih mjeseci kada je "hrvatski turizam uspješno zadržao pozitivne pokazatelje", u središtu aktivnosti HTZ-a sustavna i intenzivna promocija posezone te pripreme za iduću godinu.
"Nastavljamo raditi na promociji Hrvatske i stvaranju prepoznatljivog imidža kao kvalitetne i održive turističke destinacije koja se ističe po bogatoj, raznolikoj i autohtonoj ponudi. U tome važnu ulogu imaju i destinacijske menadžment kompanije koje povezuju lokalne pružatelje usluga i kreiraju cjelovite turističke proizvode. Kroz inovativne programe, specijalizirane ture i personalizirane doživljaje, agencije jačaju konkurentnost Hrvatske na međunarodnom tržištu te pomažu u pozicioniranju zemlje kao destinacije autentičnih i kvalitetnih iskustava", poručio je Staničić.