(Foto Škoda)
U Hrvatskoj je u prvih šest mjeseci ove godine prodano 41.257 novih putničkih vozila, što je 6,3 posto više nego u istom razdoblju lani, dok je samo u lipnju prodano 8.779 novih vozila, uz rast od 6,7 posto, podaci su Promocije plus objavljeni u petak.
Najviše novih putničkih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, njih 5.710, a što je 13,8 posto udjela u ukupnoj prodaji. Slijedi Volkswagen s prodajom od 4.938 auta i udjelom od 12 posto, a treći je Renault, s 3.993 prodanih automobila i udjelom od 9,7 posto u ukupnoj prodaji.
Četvrto mjesto drži Opel s 3.111 prodanih vozila i udjelom od 7,5 posto, peti je Suzuki koji je od početka siječnja do kraja lipnja prodao 2.752 vozila, uz udjel u ukupnoj prodaji od 6,7 posto.
Škoda Octavia bila je najprodavaniji model u lipnju. Octaviu je odabralo 659 kupaca, a slijedi je Opel Corsa, koja je "uplaćena" 596 puta. Opel ima i treće mjesto najprodavanijih modela u šestom mjesecu ove godine budući da je Mokka 477 puta "izašla iz salona".
Na četvrtom mjestu najprodavanijih modela je VW T-Cross s 439 prodanih primjeraka., a peti je Renault Clio s 326. U lipnju su prodana i dva skupocjena Aston Martina, te jedan Lamborghini.
Gotovo polovica, to jest 49,4 posto, svih prodanih novih vozila u prvih šest mjeseci bili su "benzinci", kojih je prodano 20.370. Slijede "hibridi" koje je odabralo 35,4 posto kupaca ili njih 14.590, dok su "dizelaši", s prodajom od 5.112 jedinica, na udjelu od 12,4 posto.
Plinski pogon odabrao je 751 kupac (1,8 posto), a električni njih 434 (1,1 posto). pokazala je statistika.