Jeftini marketing?

Počela su ljetna sezonska sniženja, izlozi "vrište", a građanima su proizvodi i s popustima - skupi

| Autor: Glas Istre
(Snimio Luka Jeličić)

(Snimio Luka Jeličić)


Počela su ljetna sezonska sniženja. Izlozi trgovina kupce mame popustima od skromnih dvadeset do pedeset posto. U trgovačkim centrima većih gužvi nema jer su mnogi proizvodi kupcima čak i na sniženjima - skupi, javlja HRT.

Sve vrvi od reklama i sniženja, no kupaca je malo u jednom zagrebačkom trgovačkom centru. Možda ih bude više u večernjim satima, kada popuste ljetne vrućine. Odjeća, obuća, igračke, bijela tehnika i namještaj najtraženija su roba, no uvijek sve zapinje na pravilnom isticanju cijena.

- Jako je važno da trgovci kod isticanja sniženja budu transparentni i da komuniciraju dvije cijene kako bi potrošači jasno znali koja je bila početna cijena, najniža u roku 30 dana prije početka sniženja i ona snižena cijena, kaže Maja Bogović, direktorica Sektora za trgovinu HGK.

Čak 76 posto Hrvata kupuje putem interneta, a tu opreza nikad dosta.

- I mi i policija i Carnet upozoravamo da ima oko 6000 prevarantskih stranica koje svakodnevno operiraju. Naši potrošači preferiraju plaćati pouzećem, no mi predlažemo da plaćaju kreditnim karticama, ne davati pinove i slikati karticu, kaže Ana Knežević, predsjednica Udruge za zaštitu potrošača.

A da itekako trošimo u maloprodaji, pokazuju i najnoviji podaci.

- Za šesti mjesec još nemamo podatke, ali ako gledamo podatke iz fiskalizacije, i tu imamo porast broja fiskaliziranih računa od 3,7 posto, znači da smo više puta bili u prodavaonicama i nešto kupili. Nešto je veći rast neprehrambenih proizvoda u odnosu na hranu, kaže Bogović.

Žalimo se na skupoću, no sniženjima je teško odoljeti. Svakako čuvajte račune jer bez njih teško je vratiti kupljenu robu - bila ona neželjena ili oštećena.

Cijeli prilog pogledajte na mrežnim stranicama HRT-a.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter