digitalna platforma

Airbnb razmatra uvođenje usluga frizera, masaža ili posjeta muzejima

| Autor: Hina
Ilustracija (Pixabay)

Ilustracija (Pixabay)


Američka digitalna platforma za rezervaciju smještaja Airbnb odlučila je proširiti svoje poslovanje te uključiti usluge kako što su posjeti muzejima, jahanje te tečajevi kuhanja, kao i usluge masera, frizera i profesionalnih kuhara.

"Hoteli imaju nešto što mi nemamo, a to su usluge", rekao je glavni izvršni direktor Airbnba Brian Chesky. Ponuda usmjerena na smanjenje tog jaza u početku će biti pokrenuta u 260 gradova i u 10 kategorija, uključujući usluge trenera i fotografa. S vremenom se očekuje proširenje raspona usluga.

Ovo bi moglo uvesti radikalnu promjenu u aplikaciju koja se obično koristi samo jednom ili nekoliko puta godišnje. Chesky i susonivač Nate Blecharczyk naglasili su da usluge i iskustva nisu vezani za putovanja. Njihova je vizija da ljudi mogu koristiti aplikaciju kad god žele rezervirati fotografa, masažu ili šišanje.

Može li Airbnb s vremenom postati platforma za rezervaciju usluga lokalnih obrtnika? Blecharczyk je istaknuo da domaćini Airbnba već zahtijevaju usluge čistača ili vodoinstalatera.

Analitičarka Carolina Milanesi vjeruje da bi ovaj potez mogao promijeniti način na koji burzovna tržišta gledaju na Airbnb. Dok je tvrtka do sada procjenjivana korištenjem tradicionalnih metrika turističke industrije poput broja noćenja, na burzama bi sada mogla više dobiti status tehnološke platforme.

Istovremeno, Airbnb ulazi u područja gdje su specijalizirane aplikacije već izgradile svoje niše, a imat će i više propisa kojih će se morati pridržavati.

Airbnb je naišao na kritike u mnogobrojnim gradovima, s optužbama da usluga doprinosi nestašici stambenog prostora iznajmljivanjem više apartmana na vodećim lokacijama turistima po visokim cijenama.

No Blecharczyk je ustvrdio da ta problematika neće utjecati na širenje u poslovanje s uslugama.

Veće poslovanje od onog rezervacija smještaja?

Prvih deset kategorija usluga odabrano je na temelju ispitanih korisnika. Pružatelji usluga i iskustava moraju se prijaviti, a Airbnb ih odabire na temelju čimbenika kao što su iskustvo i recenzije u njihovom području, rekao je Blecharczyk.

Uvjeren je da bi čak i tijekom putovanja usluge potencijalno mogle dobiti na snazi od samo smještaja. Objasnio je da se obično za svaki potrošeni dolar na smještaj, dodatna tri dolara troše na hranu, kupovinu i izlete.

Airbnb bi se čak mogao iznenaditi koliko bi ovaj posao mogao postati velik.

Tvrtka najavljuje da će pružateljima usluga naplaćivati naknadu od 20 posto za iskustva i 15 posto za usluge. Taj prihod koristi se za pokrivanje troškova kao što su naknade za platne transakcije, korisničku podršku i osiguranje. Pružatelji usluga i iskustva nisu isključivo vezani za platformu.

Airbnb aplikacija je redizajnirana kako bi se prilagodila novim ponudama koje nisu samo smještaj. Na primjer, nakon rezervacije boravka, aplikacija će predložiti usluge i iskustva u blizini.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter