OBONJAN/ŠIBENIK

Obonjan ovog ljeta očekuje bolji posjet i prihode

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Obonjan Island Resort na otoku Obonjanu kod Šibenika ovog ljeta otvoren je za sve turiste, očekujući bolji posjet i prihode nego lani, uz planove novih investicija od "nekoliko milijuna eura”, rekao je generalni menadžer Resorta Slobodan Bursać.

Tijekom posjeta hrvatskih i slovenskih novinara Obonjanu, Bursać i njegov tim su predstavili novi koncept ponude i razvoja Resorta koji je za sada jedini cjelootočni privatni turistički kompleks u Hrvatskoj. Kao i tvrtku tvrtku Obonjan Rivijera, koja upravlja resortom, preuzeli su ga novi vlasnici-koncesionari, obitelj Pereković.

Osim što su financijski pokrili dugove bivše uprave, novi vlasnici investirali u uređenje zapuštenog otoka, a lani i u nove smještajne jedinice s 200 kreveta. Time su preuzeli i 50-godišnju koncesiju koju je za otok dao Grad Šibenik 2008. godine, koja u fiksnom dijelu iznosi oko 500 tisuća eura godišnje.

"Vlasnici žele održati Obonjan održivom turističkom lokacijom za goste koji odmore žele provesti u skladu s netaknutom prirodom otoka upotpunjenom luksuznim smještajem u glamping, ali i nešto jednostavnijim šatorima sa zajedničkim sanitarnim čvorom te mobilnim kućicama", rekli su iz Obonjan Resorta.

Za sada na otok mogu dolaziti samo oni koji su rezervirali smještaj, ali Bursać kaže da razmišljaju da otok otvore i za izletnike i nautičare, no za to treba provesti zoniranje zoniranje i dogovarati se s Gradom Šibenikom.

Očekuju odobrenje sredstava EU-ovih fondova i NPOO-a za što su se prijavili na natječaj Ministarstva turizma i sporta. Bursać navodi da bi to olakšalo investiranje, prije svega u obnovu 52 objekata/bungalova izgrađenih 1970-ih i 80-ih kada je Obonjan bio poznat kao Otok mladosti na kojemu su ljetovali izviđači.

Poslovne grupe i dalje jedan od važnijih segmenata

Uz obitelji i individualce, što je i zaokret u novom konceptu razvoja na otoku, poslovne grupe, posebice velikih korporacija, i dalje ostaju jedan od važnijih segmenta poslovanja, pri čemu je i dalje moguće da zakupe cijeli otok, ali je to po Bursaću, obično četiri do pet dana, i većinom u predsezoni i posezoni.

"Radimo od 1. svibnja do oko 1. listopada, a ove smo godine imali odličnu predsezonu u kojoj smo ugostili okupljanja velikih kompanija, poput Dell Technology, Nanobita i drugih s nekoliko stotina gostiju. To smo radili i lani i 2021. kada je primjerice tu bio skup Deutsche Telekoma, veliki dron festival i drugih. Jako smo 'prilagodljivi' za njihove potrebe, i svi su bili zadovoljni, a neki se i vraćaju”, kazao je.

Cjelogodišnji rad za goste ne planiraju.

Dobro punjenje uz nešto više cijene i očekivani porast prihoda

Trenutni kapacitet im je za oko 850 gostiju dnevno, a po Bursaćevim riječima za ovu ljetnu sezonu se dobro pune.

Ove godine očekuju više od lanjskih 40 tisuća gostiju, kao i veće prihode od lanjskih 42 milijuna kuna, koji su bili i nešto viši nego 2019. godine.

U strukturi gostiju prevladavaju stranci, većinom iz Njemačke, Austrije, Slovenije, ali i s drugih tržišta, uz sve više i domaćih gostiju.

Rekao je da imaju ostvaruju dobit, a zapošljavaju 120 radnika od kojih 30-ak stalnih, dok su sezonski uz domaće i oni većinom iz regije (Srbija, Makedonija). Imaju ih i iz Nepala, Indije i s Filipina.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter