SPLIT

Split: UHPA i županijska TZ potpisale ugovor

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Županijska Turistička zajednica i Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) potpisale su danas u Splitu ugovor o poslovnoj suradnji.

Kako se moglo čuti na konferenciji za medije, UHPA je Splitsko-dalmatinsku županiju izabrala za domaću destinaciju 2023. godine, a želja im je da jačaju suradnju turističkih agencija i turističkih zajednica, kao i da se razvijaju novi specifični turistički programi te tako dodatno poveća turistička potrošnja.

Direktorica županijske Turističke zajednice Ivana Vladović je objasnila kako se suradnja između županijske Turističke zajednice i UHPA- e odnosi na promociju Dalmacije kao destinaciju godine na  domaćem tržištu. To posebno obuhvaća programe u predsezoni i posezoni na svim tržištima u zemlji i inozemstvu. Cilja se, nastavila je, na proizvode kojima je svrha produženje turističke sezone i odmak od masovnog turizma.

Žele se rasteretiti opterećene gradske jezgre, ali i ostale destinacije, te Splitsko-dalmatinsku županiju pokazati u svojoj ljepoti koja nije samo na općepoznatim destinacijama nego i na destinacijama od Marine do Imotskog preko Biokova, Visa, neotkrivenih vala Hvara i Brača i cijele Dalmatinske zagore.

"Brojne aktivnosti, okusi i mirisi Dalmacije koji su cijele godine nevjerojatniji, daju mogućnost kreiranja novih proizvoda koji su namijenjeni grupama hedonista, ljudima koji cijene ljepotu i koji žele nešto više od kupanja i sunca. Trebat će nam znatna ulaganja u edukaciju svih onih koji sudjeluju, pa smo predvidjeli dio za to, ali i za promociju programa u koje ćemo uložiti", rekla je Vladović.

Nastavila je kako je jedan od takvih programa Zelena linija koja će se uvesti u travnju, a autobusi će svaki dan sa splitske rive voziti prema Dalmatinskoj zagori, Kliškoj tvrđavi i Centru za posjetitelje u Dugopolju. Istodobno će agencije moći prihvatiti turiste koji su došli do te destinacije i ponuditi im jahanje ili rafting. Mogućnosti su ogromne, ustvrdila je na kraju Vladović.

Jurica Glavina, član Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija i član Vijeća turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije je kazao da su produkti o kojima razgovaraju specifični programi, destinacijski menadžment kompanija odnosno turističkih agencija koje su pozicionirali u tri ključna produktna klastera. Klaster kulture, avanturizma ili pustolovni klaster i klaster hrane, te vina, otkrio je Glavina i napomenuo da se svaki od tih klastera može dodatno nadograđivati.

"Poanta je stvoriti razlog da netko baš prepozna jedan takav program u Dalmaciji kao nešto što bi volio vidjeti, osjetiti, doživjeti i konzumirati. Naš je zadatak upravo to da koristimo resursnu osnovu koju imamo počevši od prirodnih ljepota i kulturne baštine, te našeg svakodnevnog života. Mi ćemo prodavati svoj način života, pokazat ćemo ljudima kako živimo i biti što je moguće originalniji i autohtoniji", rekao je Glavina.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter