Predstavilo se deset izlagača s devet tema koje obrađuju nastavu glazbe u osnovnoj, srednjoj i glazbenoj školi
Mentori, ujedno alumni Akademije redovito u sastavu kolegija Metodika nastave glazbe održavaju stručnu praksu današnjim studentima, a često su uključeni i u koncertna te znanstvena događanja koja organizira Muzička akademija u Puli
Odsjek za glazbenu pedagogiju Muzičke akademije održava veze sa svojim bivšim studentima od kojih su mnogi profesori- mentori koji rade u osnovnim, srednjim i glazbenim školama. Mentori, ujedno alumni Akademije redovito u sastavu kolegija Metodika nastave glazbe održavaju stručnu praksu današnjim studentima, a često su uključeni i u koncertna te znanstvena događanja koja organizira Muzička akademija u Puli.
Primjeri dobre prakse
S ciljem obogaćivanja života studenata i jačanja odnosa sadašnjih i bivših studenata putem događanja kojima se prezentiraju primjeri dobre prakse, održan je Dan alumna Muzičke akademije u Puli, kojeg je organizirala i koordinirala izv. prof. dr. sc. Sabina Vidulin. Bio je to još jedan od programa kojima je obilježena 40. godišnjica rada studija Glazbene pedagogije. Održan je online, a pratilo ga je i podržalo više od pedeset slušatelja. Uz odličnu energiju svih prisutnih studenata, profesora i gostiju, predstavilo se deset izlagača s devet tema koje obrađuju nastavu glazbe u osnovnoj, srednjoj i glazbenoj školi.
O sadržajima vezanima za redovitu nastavu Glazbene kulture izlagalo je pet izlagača, između ostaloga o slušanju glazbe uz uporabu glazbala, o važnosti inkluzije učenika s teškoćama u razvoju te se demonstrirala on-line igra kojom se razvijaju ritamska umijeća, uz sudjelovanje i posebnog gosta, utemeljitelja kompanije "Classplash" i inovatora, Portugalca J. Ramalheira.
O navedenim temama izlagali su: Sandra Frančišković na temu "Aktivno slušanje glazbe uz upotrebu glazbala", Aleksandra Smolić Batelić i Sanja Minić na temu "Interdisciplinarni stvaralački pristup Snjeguljici i sedam patuljaka kroz ritamske improvizacije i slušanje glazbe", Ileana Pavletić Perosa s temom "Ritamska avantura: učenje uz igru u nastavi Glazbene kulture ili Avantura jedne učiteljice u nastavi Glazbene kulture na daljinu" te Štefica Čeh na temu "Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u nastavi Glazbene kulture". Habek je kroz temu "Mjuzikl kao nastavni izazov" ukazao na važnost izvannastavnih glazbenih aktivnosti.
Zanimljive teme
- Osim tema posvećenih osnovnoj školi, izlagači su ukazali na potrebu šireg sagledavanja predmeta Glazbena umjetnost u srednjoj školi, na korelaciju predmeta Solfeggio s ostalim teorijskim predmetima, na komorno muziciranje u doba korone, ali i na ulogu ravnatelja odgojno-obrazovne institucije. Tako smo imali priliku čuti Slavicu Kelemen s temom "Autonomija predmeta Glazbena umjetnost temeljena na sinergiji gimnazijskog obrazovanja", Suzanu Goldin na temu "Obrada dvodijelne pjesme u nastavi Solfeggia kroz korelaciju teorijskih glazbenih predmeta", Branka Škaru s temom "Komorna glazba u doba korone" te Melitu Lasek Satterwhite s temom "Uloga ravnatelja u vođenju obrazovne ustanove". Uspjeh jednog studija mjeri se, među ostalim, uspješnošću koju postižu njegovi alumni, a ovo je događanje pokazalo da se Odsjek za glazbenu pedagogiju pulskog Sveučilišta svojima zaista može ponositi, kazala je Vidulin.