youtube
"S obzirom na to da su Amerikanci prestali dobavljati kompozitne materijale, prešli smo na vlastite", rekao je Sergej Čemezov ruskim novinskim agencijama na forumu u Abu Dabiju.
Serijska proizvodnja trebala bi stoga početi krajem 2020. umjesto krajem 2019., kako je bilo predviđeno,.
Svoj prvi probni let MC-21 je izveo u svibnju 2017., a u prvi promet trebao je biti pušten krajem 2018., ali i taj je rok već bio pomaknut.
MC-21 trebao bi biti simbol preporoda ruske aeronautičke industrije nakon kaosa 90-ih godina.
Ambicija je konstruktora da MC-21 bude konkurencija najprodavanijim putničkim zrakoplovima, europskom Airbusu i američkom Boeingu, tipovima A320 i 737.
Sankcije koje od rujna pogađaju ruska poduzeća, a među njima je tvrtka "Aerokompozit", već su izazvale zastoj u isporuci pojedinih američkih dijelova namijenjenih ugradnji u krila aviona.
U 2011. Rusija je pustila u promet Superjet 100, prvi civilni zrakoplov koncipiran nakon raspada Sovjetskog Saveza. Međutim, taj zrakoplov u koji su ugrađeni brojni zapadni dijelovi, imao je ograničen uspjeh izvan Rusije. (Hina)