PREZENTACIJA HRVATSKE I SLOVENSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE

I istarski turizam se promovira na tržištu DALEKOG ISTOKA, U KOREJI I JAPANU

| Autor: Duška PALIBRK

U dosadašnjem dijelu godine Hrvatska je s korejskog tržišta zabilježila 377.000 noćenja, pet posto više nego istog razdoblja lani. Istra, prema podacima za osam mjeseci ove godine, bilježi pad od šest posto s korejskog tržišta, ali je ugostila četiri posto više Japanaca nego lani u istom razdoblju

Turistička Hrvatska i Slovenija predstavljaju se u Tokiju, prvenstveno agentima i svojim partnerima. U hrvatskoj su delegaciji turističke zajednice Zagreba, Kvarnera, Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Zadarske te Istarske županije koju predstavlja direktor Denis Ivošević. Pridružio im se veleposlanik Hrvatske u Japanu Dražen Hrastić.

U sklopu zajedničke promotivne kampanje, koju slovenska i hrvatska turistička zajednica provode na sve življem tržištu Dalekog istoka, edukativne radionice su, prije Japana, održane u Seulu. Radionici za predstavnike južnokorejskih turoperatora i agencija prisustvovao je i veleposlanik Hrvatske u Koreji dr. Damir Kušen. Za sudionike obje radionice pripremljena je i nagradna igra koja uključuje aviokarte Turkish Airlinesa prema hrvatskim i slovenskim destinacijama.  

- Edukacijska radionica u Seulu održana je upravo u trenutku kada smo u fazi posljednjih formalnih procedura za otvaranje predstavništva HTZ-a u Južnoj Koreji. Velik interes na radionicama, na kojima je sudjelovalo više 60 etabliranih partnera, dokaz je da naše aktivnosti usmjerene na korejsko tržište daju rezultate. Osim višegodišnje charter povezanosti Hrvatske i Koreje, od prošle godine Seul i Zagreb povezuje direktna redovna linija avioprijevoznika Korean Airlinesa, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

U dosadašnjem dijelu godine Hrvatska je s korejskog tržišta zabilježila 377.000 noćenja, pet posto više nego istog razdoblja lani. Istra, prema podacima za osam mjeseci ove godine, bilježi pad od šest posto s korejskog tržišta (ostvareno je 6.744 dolazaka i 9.931 noćenje), ali je ugostila četiri posto više Japanaca nego lani u istom razdoblju (1.485 dolazaka i 4.346 noćenja).

Na radionicama u Seulu sudjelovali su Interpark Tour, najznačajnija korejska online turistička agencija, Mode Tour, jedna od najznačajnijih agencija za organizaciju individualnih i grupnih aranžmana, te SM Town Travel, agencija koja u listopadu ove godine u Zagreb i Dubrovnik dovodi veliku grupu nagradnog motivacijskog putovanja tvrtke Amway. Radionicu koju je s hrvatske strane vodio novoizabrani direktor Predstavništva HTZ-a u Seulu Zoran Horvat posjetilo je i 11 korejskih novinara specijaliziranih za lifestyle i putovanja.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter