automobilizam

Počinje sezona na brdskim stazama, Saša Radola kreće u obranu naslova

| Autor: Miroslav Krpan
(Snimio M.Krpan)

(Snimio M.Krpan)


Znana kao "Trke priko Krke" skradinska brdska auto utrka, čija staza vijuga s jedne na drugu obalu Krke, izrastala je iz godine u godinu u velebnu sportsku oktansku manifestaciju. Novu sezonu na brdskim stazama otvorit 19. Nagrada Grada Skradina 2025. U Skradinu se očekuje rekordnih 192 prijavljana vozača, među kojima i poneka vozačica, iz devet zemalja: Hrvatske, Austrije, Slovenije, Italije, Njemačke, Češke, Bugarske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Uz hrvatsko prvenstvo boduju se i nacionalna prvenstva Slovenije i Austrije. Atraktivnost će zasigurno biti i nastup 17 formula i prototipova, a neprikosnoven je podatak da je na listi prijava zastupljeno čak 45 svjetskih marki proizvođača automobila i bolida.

Iz pregršt podataka upisanih u listu prijava da se iščitati mnogo toga. Zamjetno je i to da će se prvi puta na startu jedne utrke, očekivano, naći sva trojica hrvatskih velikana automobilizma, svaki u svojoj generaciji, ovjenčani titulom europskog prvaka. Počev od ustrajnog konavoskog gospara Nika Pulića, trostrukog prvaka Starog kontinenta još s prijelaza iz prošlo u ovo stoljeće, potom 2013. godine "okrunjenog" goranskog "risa" Tomislava Muhvića, pa do sadašnjeg, aktualnog najmlađeg kontinentalnog prvaka Riječanina Matije Jurišića, koji je ovih dana, proračunatim stavom svog tima propustio daleki put u Portugal i ovog vikenda Španjolsku, u kojoj, prioritetno u svojoj grupi niti nema konkurenta. Istrenirat će se na skradinskoj uzbrdici, pa se Europi vratiti i nastaviti osvajati pobjede od 1. lipnja u Češkoj.

Mnogi su, iz "lige petice" ponajboljih domaćih asova ove zime promjenili klupske dresove, neki automobile, grupe i klase, neki usavršili postojeće, neki se vraćaju, a podosta je novih na brdskim stazama. Tim više će prvenstvo, u predstojećih osam utrka, do sredine listopada, biti zanimljivo i krajnje neizvjesno.

Stasiti mladić, višestruki prvak i jedan od brojnih nositelja "Zlatne kacige HAKS-a" Dejan Dimitrijević (AKK Fly with Kolman Zagreb) brani tron ukupnog pobjednika i državnog prvaka Kategorije I, ali i Grupe 1 najjačih automobila u Seat Leonu. Statuse državnih prvaka brane: Grupa 2 Mađar Tamas Tomcsanyi (AK Dubrovnik Racing, Lada VAZ 2101), Grupa 3 Nihad Seferagić (AK Župa Dubrovačka, VW Polo), Grupa 4 Boris Katić sada AK Župa Dubrovačka (Citroen Saxo), Grupa 5 Saša Radola (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic TypeR) i Grupa 6 Ivan Grozdanić (AKK Rogoznica, VW Polo). U Kategoriji II neprikosnoven više od desetljeća u hrvatskom je prvenstvu dubovački Mađar Laszlo Szasz (Dubrovnik Racing, formula Reynard 2 KL Zytec), dok status najbolje ekipe na bedemima dubrovačkih zidina brane najtrofejniji vozači Autokluba Dubrovnik Racing.

Niz je još imena koji su vrijedni spomena, a kvalitet će pokazati na skradinskoj stazi dugoj 3.387 metara, s nagibom 3,48 posto.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter