(Promo)
Odgovor na to pitanje svakako znaju u vodećoj agenciji za luksuzne vile Eurovilla, a vlasnici i djelatnici tvrtke na kreativan i vrlo zanimljiv način podijelili su ga sa svojim kolegama, prijateljima i poslovnim partnerima na ekskluzivnoj premijeri serije "Where to sign" koja je ponedjeljak navečer održana u Puli, istovremeno kad i u kino dvoranama u još tri hrvatska grada: Zagrebu, Splitu i Dubrovniku.
(Promo)
Docureality format već neko je vrijeme popularan u cijelom svijetu, te je prije godinu dana u Eurovilli rođena ideja da po uzoru na najpopularniji među njima, Netflixov Selling Sunset, gledateljima pruže uvid u fantastičan svijet hrvatskih luksuznih nekretnina kroz uzbudljivu priču o poslovnoj operaciji prodaje jedne od njih.
Pilot serije pruža vrlo autentičan doživljaj kompleksnog posla prodaje luksuzne vile na Jadranu s obzirom na to da su uloge u njemu ostvarili vlasnici i iskusni prodajni tim licenciranih agenata Euroville koji su se, baš kao i u poslu, sjajno snašli i u ovoj novoj ulozi ispred kamere.
(Promo)
Vlasnik agencije Sergio Serdarušić osobno predstavlja svoj ured u Zagrebu, otvarajući vrata za uvid u zajedničke sastanke. Serija kombinira zanimljive dijaloge sa stručnim komentarima, pružajući uvid u životni stil agenata i klijenata te istovremeno nastojeći educirati i intrigirati gledatelje.
Serija "Where to sign" nastala je suradnjom iznimno talentiranog tima domaćih stručnjaka iz područja audiovizualne produkcije, uz angažman uspješnog producenta Fran Juraja Prižmića te umjetničke organizacije Menorah Film.
U posljednjem desetljeću, Hrvatska je doživjela značajan porast u izgradnji luksuznih vila, a ovaj trend ukazuje na značajno repozicioniranje zemlje u kontekstu visokokvalitetne nekretninske ponude. Tako su obalno područje i otoci postali omiljene destinacije za investitore koji grade ekskluzivne domove.
(Promo)
Jedan od ključnih faktora koji je potaknuo ovu transformaciju jest sve veći interes stranih kupaca za nekretninama u Hrvatskoj, a povećanje broja luksuznih vila u Hrvatskoj odražava se i u njezinom pozicioniranju kao elitne destinacije. Građevinski projekti fokusirani na visokokvalitetne materijale, modernu arhitekturu te najnovije tehnološke inovacije postali su standard, čime se stvara ponuda koja privlači zahtjevne kupce.
Eurovilla ovim projektom još više učvršćuje svoju poziciju lidera u ovom segmentu poslovanja, a želja im je plasirati "Where to sign" na globalne medijske platforme i direktno pomoći hrvatskom repozicioniranju u izgradnji luksuznih vila, ali i percepciji kao destinaciji koja ne samo da pruža izuzetne prirodne ljepote, već i visoku razinu ekskluzivnosti i udobnosti za one koji traže luksuzni životni stil.
(Promo)
Sergio Serdarušić istaknuo je nakon premijere kako vjeruje da se radi o koraku prema stvaranju hrvatske verzije hit serijala, budući da Eurovilla već desetljećima prednjači u trendovima na hrvatskom tržištu luksuznih nekretnina. Premijeri serijala nazočile su i brojne osobe iz javnog života, a u pravom predblagdanskom ozračju druženje domaćina i njihovih gostiju nakon projekcije nastavljeno je zabavom i sva četiri grada koja je Eurovilla odabrala za domaćine ovog ekskluzivnog događanja.