(Snimio GEORG HERCEG)
U znaku raznolikih programa bio je prvi dan gostovanja Tima Etchellsa u Puli, u sastavu drugog izdanja manifestacije "Portret autora" Istarskog narodnog kazališta – Gradskog kazališta Pula.
Etchells od osnutka eksperimentalne kazališne kompanije Forced Entertainment (1984.) oblikuje britansku i međunarodnu umjetničku scenu. Živi i radi u Londonu i Sheffieldu, a njegov rad obuhvaća brojne izričaje, od eksperimentalnog kazališta, performansa, videa, fotografije, tekstualnih radova, instalacija, vizualnih umjetnosti i fikcije.
Kako je kazao Leo Rafolt prije tribine u pulskoj kazališnoj kući, njegova praksa nalazi se između performansa, vizualne umjetnosti i fikcije te je okupiran pitanjima suvremenog identiteta i urbanog iskustva.
U Galeriji Vincent iz Kastva postavljena je izložba "Imaginary Evidence", koja donosi video i ostale materijale iz arhive grupe Forced Entertainment, koja se sastoji od prikazivanja prezentacija uživo kako bi se dobio uvid u djelić Etchellsovog rada s ansamblom započetog 1984. godine.
Video-projekcija u ambijentu Malog rimskog kazališta, odnosno njegov nijemi video naslovljen "Paint it Black" proizlazi iz jednostavnog izvedbenog zadatka u kojemu je glavni stih istoimene pjesme Rolling Stonesa uprizoren kao doslovna uputa. Dok slike na ekranu, reklame, tekstovi i naslovi iz raznih časopisa i dnevnih novina nestaju pod crnom bojom, Etchellsovo neprekidno bojanje rock zvijezda i političara, ekonomista i manekenke, uz krajolike i statističke grafikone vodi u tamu zaborava.
Instalacija na balkonu INK-a donosi dva povezana neonska rada – "Suddenly (Morning)" and "Suddenly (Night)" donosi umjetnikove proturječne tvrdnje o percipiranom prolasku vremena.
Na tribini je bilo govora o raznim temama iz njegova djelovanja, gdje je više puta naglasio važnost interdisciplinarnog rada, isprepletenost raznih žanrova i segmenata djelovanja. Istaknuo je i važnost neverbalne komponente, dijaloga s umjetnošću i umjetnicima.