(Hina/EPA)
U riječkoj Palači šećera u Art kvartu Benčić postavljena je izložba "Logo naš svagdašnji, pregled riječkog grafičkog dizajna", kojom Muzej grada Rijeke nastavlja istraživati gospodarsku povijest ovoga kraja, doznaje se u srijedu iz Muzeja.
Autorica izložbe je Kristina Pandža. U fokusu izložbe su nazivi i logotipi riječkih tvrtki i tvornica, a priča o njima je donijeta kroz nastanak i promjene, koje su oni doživjeli u raznim vremenskim segmentima, ističu iz Muzeja.
Evolucija naziva i logotipa riječkih tvrtki i tvornica, s obzirom na često dug vijek njihova poslovanja, nije samo informacija o njima. To je istodobno informacija o društvenim promjenama koje je doživljavao grad Rijeka kao cjelina, navodi Muzej grada Rijeke. To je naročito vidljivo tijekom 20. stoljeća, kad su uprava na riječkom području kontinuirane društvene promjene, u prosjeku svakih 15-ak godina, tragom čega su se gotovo u istom ritmu mijenjali nazivi tvrtki a time i njihovi vizualni identiteti i logotipovi.
Primjeri su Tvornica papira, Ljuštionica riže i tvornica škrobnog štirka, Tvornica čokolade i kakaa, Rafinerija nafte, RIO, Rikard Benčić, PIK, Istravino, 3. maj, Transjug, Jadroagent.
Na izložbi je predstavljena i simbolika pojedinih logotipa, informaciju o njihovim autorima, te reklamnim i oglašivačkim aktivnostima tvornica. Također su izloženi raznovrsni predmeti iz riječkih pogona, tvornički memorandumi, reklamni materijali i slično.
Izložba ostaje otvorena do 27. studenoga.
Riječ je o jednoj od triju izložaba koje mogu razgledati posjetitelji u Palači šećera. Budući da se 13. studenoga obilježava dvije godine od obnove Palače šećera, toga dana će se posjetiti moći posjetiti Palaču s popustom od 50 posto na redovitu cijenu ulaznica. Druge dvije izložbe su stalni postav posvećen povijesti Rijeke, koji se u Palači proteže na dva kata, te izložba „Nepoznati Klimt – ljubav, smrt, ekstaza“.