Jadranka Đokić
Glavna ženska uloga u dramskoj predstavi "Idiot" Fjodora Mihajloviča Dostojevskog u režiji Vasilija Senjina i u produkciji Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, ona Nastasje Filipovne, bila je vrlo uspješna za pulsku glumicu sa zagrebačkom adresom Jadranku Đokić. Ona je naime za tu ulogu dobila Nagradu "Tito Strozzi", kao što je tu nagradu jučer dobila i operna pjevačica Ivana Lazar za naslovnu ulogu u operi "Lucia di Lammermoor".
Prosudbeno povjerenstvo u kojemu su bili Ljiljana Gvozdanović, Jagoda Martinčević, Nina Ožegović, Leo Ratkov i Branimir Pofuk jednoglasno je donijelo odluku da se Nagrada "Tito Strozzi" za najbolje umjetničko ostvarenje HNK-u u sezoni 2019./20. ravnopravno dodijeli dvjema umjetnicama - Jadranki Đokić i Ivani Lazar.
Đokić je nominirana i za najbolju žensku ulogu u istoj predstavi za Nagradu hrvatskog glumišta 2020., a o čemu se odlučivalo sinoć. Do trenutka zaključenja našeg lista još nismo imali vijesti o ishodu.
- Vremena su nikada teža za bavljenje umjetnošću, no i nikada važnija. Zahvalna sam što radimo i imamo priliku raditi, a ovu bih nagradu voljela podijeliti s cijelim ansamblom predstave. Naime, to je naša nagrada i rezultat kolektivne igre i zahvalna sam mojim predivnim partnerima koji stoje sa mnom na sceni i inspiracija su mi", rekla je Jadranka Đokić primajući nagradu, koju je na svečanosti u zagrebačkom HNK-u dobitnicama uručila intendantica Dubravka Vrgoč.
Jadranka Đokić je nizom zapaženih glumačkih interpretacija prošlih sezona u HNK-u oduševljavala publiku, rekao je predsjednik žirija Branimir Pofuk, dodavši da je u ulozi Nastasje Filipovne još jednom potvrdila svoj rad.
Naglasio je da ona uvjerljivom interpretacijom Nastasje Filipovne, koja se lomi između dvojice muškarca i fatalno utječe na sve oko sebe, potpuno dominira scenom.
Nadalje, ocijenio je kako Đokić "izazovnom glumačkom energijom kroči kompleksnim bravurama i bogatim koloritom s lakoćom iskazuje širok emocionalni luk od ciničnosti i osjećaja krivnje preko dijaboličnosti sve do ludila. Izvedba je misaono poticajna jer u interpretaciji nekonvencionalne Nastasje Filipovne pokazuje hipokriziju društva, ocijenio je Pofuk.