KORONI USPRKOS

STIŽU TALIJANI: HTZ provodi specijalnu kampanju. Istarski gradovi su najpopularniji

| Autor: Glas Istre

Krenuo je Ferragosto, prva dva tjedna kolovoza tijekom kojih Talijani najviše koriste godišnje odmore.

Tim povodom HTZ provodi pojačane marketinške aktivnosti na talijanskom tržištu u sklopu velike promotivne kampanje "The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think" (Odmor koji zaslužujete bliže vam je nego što mislite), koja se provodi na vodećim internetskim portalima i tiskanim medijima u Italiji.

"Italija je jedno od naših najvažnijih turističkih tržišta na kojem smo vidljivost Hrvatske kao turističke destinacije održavali i u samom jeku globalne pandemije koronavirusa. U ovim trenucima, kad su putovanja moguća i kada Talijani najviše putuju, odlučili smo pojačati prisutnost Hrvatske na talijanskom tržištu obzirom da je primjetan interes za hrvatskim destinacijama i našom ukupnom turističkom ponudom. Trenutno u zemlji boravi oko 16 tisuća talijanskih turista, a najviše ih je u destinacijama Istarske i Primorsko-goranske županije", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako talijanski turisti osim cestovnim pravcima u Hrvatski stižu i brodskim linijama.

"Na tržištu Italije je primjetan interes za hrvatskim destinacijama, kako od strane individualnih putnika, tako i od strane partnera, ali i medija, pa se tako objave o Hrvatskoj mogu pronaći u popularnim izdanjima kao što su Lonely Planet, Il Messagero, Bell Europa i drugi. Najveći interes je izražen za Istru, Kvarner i Dalmaciju, a kad govorimo o turističkim proizvodima i smještajnim kapacitetima, najtraženiji su nautika i kamping", izjavila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, naglasivši kako je Hrvatska među Talijanima percipirana kao sigurna destinacija.

Prema podacima sustava eVisitor u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine (1. siječanj do 2. kolovoza) s tržišta Italije ostvareno je više od 133 tisuće dolazaka i oko 630 tisuća noćenja, što je oko 30 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Tijekom prva dva dana kolovoza s tržišta Italije je ostvareno više od 31 tisuće noćenja i to najviše u destinacijama Mali Lošinj, Rovinj, Medulin, Poreč, Cres, Pula i Umag.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter