(Hina/EPA)
Ledo je u sklopu kampanje "Ponesi me doma“ prikupio više od 750.000 kuna za humanitarnu akciju Hrvatskog Crvenog križa (HCK) "Vaš dar za pravu stvar", čime će pomoći tri tisuće obitelji osiguravanjem osnovnih prehrambenih namirnica, priopćeno je u četvrtak iz Leda.
izvršni predsjednik HCK-a Robert Markt zahvalio je Ledu što je prepoznao Crveni križ kao organizaciju koja svakodnevno diljem Hrvatske brine o tisućama ljudi u potrebi. "Nažalost, broj osoba koje trebaju pomoć u osnovnim namirnicama raste i zadaća je svih nas da na te ljude ne zaboravimo i da im pružimo ruku pomoći", izjavio je ,
Prikupljena sredstva omogućit će kupnju i distribuciju paketa hrane potrebitima. Jedan paket u vrijednosti od 250 kuna dostatan je za dva tjedna, a sadrži prehrambene namirnice za dvije osobe kao što su sol, brašno, ulje, šećer, riža, tjestenina, juha u vrećici te riblje i mesne konzerve.
S obzirom da više od 8000 obitelji u Hrvatskoj nema za dnevni obrok, Ledo je ovom kampanjom s brendom Quattro želio podići svijest o tom problemu i potaknuti građane na solidarnost.
Kampanja je trajala od 8. svibnja do 7. lipnja, a tijekom tog razdoblja Ledo je donirao po dvije kune od prodaje svakog Quattro sladoleda u pakiranju od 1650 ml.
"Biti u prilici pomoći čak tri tisuće obitelji zaista predstavlja veliko zadovoljstvo. Sretni smo što smo mogli pružiti osjećaj topline i obiteljskog doma onima kojima je to najpotrebnije, te istovremeno potaknuti potrošače na širenje solidarnosti i zajedništva", izjavio je predsjednik Uprave Leda Ivan Babić.