Promocija Hrvatskog turizma

Na jednom od vodećih turističkih sajmova u SAD-u sudjeluje i jedna istarska kompanija

| Autor: Alenka Juričić Bukarica
Ilustracija (Pexels)

Ilustracija (Pexels)


Hrvatska je zemlja partner na jednom od najjačih američkih turističkih sajmova New York Travel & Adventure Showu koji se ovog vikenda, 25. i 26. siječnja održava u Velikoj Jabuci. New York Travel & Adventure Show jedan je od vodećih turističkih sajmova u SAD-u, poznat po tome što na jednom mjestu okuplja renomirane stručnjake iz turističke industrije, raznolike izlagače i ljubitelje putovanja.

S obzirom na to da je Hrvatska zemlja-partner, turističkom sajmu će prisustvovati i hrvatski ministar turizma i sporta Tonči Glavina. Resorni ministar će se u New Yorku, osim sudjelovanja na sajmu, sastati s predstavnicima Ekonomskog i socijalnog vijeća UN-a na kojem će se raspravljati o doprinosu Hrvatske UN-ovim ciljevima održivog razvoja. Sastat će se i s Navidom Hanifijem, pomoćnikom glavnog tajnika za gospodarski razvoj pri Ujedinjenim narodima s kojim će razgovarati o reformi održivog turizma. Također, susrest će se s predstavnicima Udruge hrvatsko-američkih profesionalaca te hrvatskom zajednicom u Župi svetih Ćirila i Metoda i sv. Rafaela u New Yorku, najavili su iz Ministarstva turizma i sporta.

Izlagači na hrvatskom štandu na sajmu New York Travel & Adventure Show su Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, Hvara, Splitsko-dalmatinske županije, Šibensko-kninske županije, Ličko-senjske županije, grada Zagreba, Kvarnera, kao i NP Plitvička jezera, Ambassador Travel, Katarina Line i Valamar te desetak putničkih agencija.

S američkog tržišta Hrvatska posljednjih godina bilježi značajan rast prometa pa su tako samo lani turisti iz SAD-a ostvarili 776.624 dolaska i 2,2 milijuna noćenja, što u odnosu na 2023. predstavlja rast od devet posto u dolascima te osam posto u noćenjima. Turisti iz SAD-a najviše su posjećivali Dubrovnik, Split i Zagreb te su najviše odsjedali u hotelima.

Lani su u ljetnom redu letenja Hrvatska i SAD bili povezani direktnim letom zrakoplovnog prijevoznika United Airlines koji je povezivao Dubrovnik i New York, a očekuje se da će se linija nastaviti i ove godine u okviru ljetnog reda letenja 2025.

Američko turističko tržište karakteriziraju vrlo zahtjevni putnici koji cijene specifična i jedinstvena iskustva te personalizirane usluge. Američki putnici vole Hrvatsku tijekom sva četiri godišnja doba, a Hrvatska je među Amerikancima percipirana kao atraktivna te sigurna i gostoljubiva destinacija. Pozitivnom imidžu pomažu posjete slavnih osoba te uspješnih sportaša koji nerijetko hrvatskom obalom krstare na megajahtama.

Hrvatska američkom tržištu nudi jedinstvena iskustva i visoko personaliziranu uslugu turističkim »znalcima« i »svjetskim putnicima«. Cilj je Hrvatske prikazati održivu turističku ponudu kao dio autentičnog načina života na mediteranskoj obali i kontinentu u destinaciji koja nudi jedinstven spoj kulture, tradicije, prirodnih ljepota i različitih atrakcija u srcu Europe.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter