(Hina/EPA)
Sabor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u srijedu je usvojio program rada i financijski plan HTZ-a za 2020., kojim se planiraju prihodi HTZ-a od 328 milijuna kuna, izvijestili su iz Ministarstva turizma.
Ne navodeći koliko će prema usvojenom programu rada za 2020. HTZ imati rashode niti druge detalje iz financijskog plana, iz Ministarstva turizma iznose da će "za aktivnosti općeg oglašavanja i tržišne aktivnosti, posebne marketinške aktivnosti, PPS komunikacijsku kampanju posebnih oblika turizma, organizaciju poslovnih skupova u Hrvatskoj, potpore TOP događajima, svjetsku izložbu EXPO 2020 Dubai te suradnju s međunarodnim institucijama biti osigurani prihodi iz državnog proračuna od 56,3 milijuna kuna".
Prenose i riječi ministra turizma Garija Cappellija, koji je na Saboru HTZ-a kazao da će u idućem razdoblju još veći fokus biti na jačanju prepoznatljivosti Hrvatske na svjetskom tržištu uz korištenje različitih kanala za promociju "najvećih turističkih aduta poput zdravstvenog, gastro i nautičkog turizma".
"Iduća godina posebno je značajna za Hrvatsku i zbog dva velika događanja u koje je uključeno Ministarstvo turizma zajedno s HTZ-om - predsjedanje Hrvatske Vijećem EU i nastup na svjetskoj izložbi EXPO Dubai, koje ćemo nastojati maksimalno iskoristiti za promociju Hrvatske u Europi i svijetu. Uz to, 2020. je za hrvatski turistički sustav važna i zbog novih zakonskih izmjena koje stupaju na snagu početkom godine", poručio je ministar.
Istaknuo je i da će se promjene vidjeti unutar sustava turističkih zajednica te kroz dodjelu dodatnih financijskih sredstava iz Fonda za udružene turističke zajednice, čime se potiče njihovo udruživanje, što će, kako očekuje, dovesti do financijske održivosti i kvalitetnijeg tržišnog nastupa cijelog turističkog područja.
"Za turistički nerazvijena područja i kontinent također smo osigurali poseban fond iz kojeg će se financirati aktivnosti za poticanje ravnomjernog turističkog razvoja cijele zemlje, a vjerujem kako će svi dionici turističkog sustava biti zadovoljni nakon početka primjene novih zakona koji idu za osuvremenjivanjem hrvatskog turizma nakon više od 20 godina", nada se Cappelli.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglasio je da je program rada HTZ-a za 2020. ključni dokument sa smjernicama i aktivnostima promocije te da je cilj iduće godine zadržavanje konkurentne pozicije hrvatskog turizma na europskim tržištima, kao i daljnje pozicioniranje Hrvatske u Kini, SAD-u, Australiji, Kanadi, Koreji, itd.
"Provodit ćemo ključne marketinške i PR kampanje na brojnim tržištima, nastupati na najvažnijim svjetskim sajmovima, organizirati posebna događanja i radionice, a u promotivne svrhe iskoristit ćemo i velika međunarodna događanja kao što su Rijeka-europska prijestolnica kulture, Europsko nogometno prvenstvo, Olimpijske igre u Tokiju i Expo Dubai", kazao je Staničić, dodajući da će dio promotivnih aktivnosti obuhvaćati i predsjedanje Hrvatske Vijećem EU-a.
Iz Ministarstva turizma oko programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2020. iznose još da su ciljevi podizanje svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj destinaciji tijekom cijele godine, utjecati na povećanje potražnje za hrvatskim turističkim proizvodima, povećanje turističkog prometa i opće potrošnje, uspostaviti značajniju suradnju s partnerima iz turističke industrije te strateške promotivne kampanje realizirati sa organizatorima putovanja u Hrvatsku koji jačaju programe ili proširuju operacije u pred i posezoni s tendencijom daljnjeg rasta.