ZAGREB

Program rada HTZ-a u 2020. - jačanje nacionalnog brenda, pred i posezone te turističke potrošnje

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Jačanje nacionalnog brenda, pred i posezone te turističke potrošnje - naglasci su prijedloga godišnjeg programa rada i financijskog plana Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u 2020. godini koji su u utorak predstavljeni na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a.  

Sjednica Vijeća održana je u Ministarstvu turizma, iz kojeg u priopćenju naglašavaju i da je, uz godišnji program rada i financijski plan, predstavljen i plan aktivnosti stranih predstavništva HTZ-a u idućoj godini.

S obzirom na nove zakonske odredbe vezane za sustav turističkih zajednica i njihovih zadaća, koje stupaju na snagu s 1. siječnjem iduće godine, predviđeno je i raspisivanje natječaja za udružene turističke zajednice te za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent, najavljuju iz Ministarstva.

"Sredstva će se dodjeljivati iz Fonda za udružene turističke zajednice i Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent sukladno definiranim uvjetima i kriterijima za aktivnosti, a odluku o izboru projekata te o visini potpora donijet će Turističko vijeće HTZ-a. Vjerujem da će stupanjem na snagu novih zakona u 2020. turističke destinacije uvidjeti potencijale udruživanja kroz dodjelu dodatnih financijskih sredstava za udružene turističke zajednice, iz čega bi trebali proizaći i brojni sinergijski učinci u kvaliteti tržišnog nastupa cijelog turističkog područja te u osiguranju i prijeko potrebne troškovne efikasnosti u promocije i provedbi projekata", naglašava ministra turizma i predsjednik HTZ-a Gari Cappelli.

Kao jedan od ciljeva novog sustava turističkih zajednica izdvojio je poticanje udruživanja destinacija, koje se zajedničkim djelovanjem mogu puno kvalitetnije pozicionirati na tržištu i razvijati projekte koji će potaknuti gospodarski razvoj.

Prema predloženom programu rada u idućoj je godini planirano sudjelovanje HTZ-a na 17 sajmova, a s regionalnim turističkim zajednicama pokretanje projekta brendiranja i labelinga privatnog smještaja.

"Imamo odličan odaziv sustava turističkih zajednica na javni poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020., kojeg smo objavili u kolovozu ove godine i putem kojeg je Turističko vijeće odobrilo financijska sredstva za provedbu ključnih promotivnih kampanja i suradnju s partnerima, većinom avioprijevoznicima. U suradnji s turističkim zajednicama županija uspješno smo proveli i javni poziv za udruženo oglašavanje u kampanjama javnog i privatnog sektora u 2020., a putem ova dva programa odobreno je gotovo 60 milijuna kuna za provedbu prijavljenih projekata i suradnji", kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

U sklopu prijedloga godišnjeg programa rada, prvi put su razrađene i ključne aktivnosti predstavništva HTZ-a u Koreji, s planom nastupa na dva sajma u toj zemlji. Teme koje će biti u fokusu za tržište Koreje u 2020. godini su brendiranje Hrvatske kao gastrodestinacije, srednjovjekovni festivali, zdravstveni, ekološki, kongresni te kulturni turizam s posebnim naglaskom na promociju Rijeke kao europske prijestolnice kulture. 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter