(Hina/EPA)
Američki proizvođač sportske opreme Nike izvijestio je da je prvo fiskalno tromjesečje zaključio s dobiti budući da su kupci rješenje za ograničenja u vrijeme pandemije koronavirusa pronašli u online prodaji.
U tromjesečnom razdoblju zaključno s kolovozom Nikeova neto dobit porasla je 11 posto, na 1,5 milijardi dolara.
U prethodnom tromjesečju američka je kompanija zabilježila neto gubitak od 790 milijuna dolara budući da je morala zatvoriti trgovine širom svijeta. U utorak je izvijestila da su gotovo sve njezine trgovine u Sjevernoj Americi, Kini i Europi ponovo otvorene.
Prihodi su im u razdoblju od lipnja do kolovoza pali jedan posto, na 10,6 milijardi dolara, pri čemu je pad ublažen smanjenim troškovima.
Internetska prodaja porasla je 82 posto, a glavni motor potražnje bilo je kinesko tržište.
"Naši rezultati u tom tromjesečju i dalje pokazuju Nikeovu punu konkurentsku prednost budući da uspijevamo ojačati poziciju unatoč poremećajima", objavio je izvršni direktor John Donahoe.