(Hina/EPA)
Na natječaju Zagrebačke banke (Zaba) #prviput odabrano je 15 najboljih projekata u turizmu, pri čemu su Heritage Hotel Frankopan i Ranč Ramarin, osvojili veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima.
Zaba je pokrenula početkom rujna online platformu #prviput, za stručnu, financijsku i promocijsku podršku mikro i malim poduzetnicima u turizmu s originalnim proizvodima te za informiranje o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske.
U prvom 'valu' velike nacionalne kampanje promovirala su se mjesta za jesenski i zimski turizam, a iduće godine kampanja će se nastaviti s ciljem dodatnog poticaja turizmu uoči nove sezone.
Prijave na natječaj trajale su do kraja rujna te je odabrano ukupno 15 najboljih. Stručni žiri odabrao je pobjednike natječaja, ukupno 15 najboljih, kojim Zagrebačka banka daje podršku malim poduzetnicima u turizmu, izvijestili su u četvrtak iz Zabe.
Dvoje od njih, Heritage Hotel Frankopan iz Ogulina i Ranč Ramarin nedaleko od Slavonskog Broda, osvojili su veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima.
"Ova nagrada za nas i za Ogulin kao turističku destinaciju znači jako puno, pogotovo u ovim izazovnim vremenima za turizam i male poduzetnike. Želja nam je svima u Hrvatskoj otkriti brojne prirodne ljepote i znamenitosti bajkovitog Ogulina", poručila je Ivana Jelić iz Heritage Hotela Frankopan koji pruža pravi ugođaj prošlosti. Uz tradicionalna domaća jela, hotel u svojoj ponudi ima i vinski podrum star 200 godina, kao i iskustvo pripovijedanja lokalne čuvarice predaja.
Oduševljenje nagradom nisu mogli sakriti ni u Ranču Ramarin smještenom u mjestu Garčin u srcu Slavonije. Taj ranč specifičan je zbog brojnih aktivnosti poput jahanja, biciklizma i pecanja, a nudi i luksuzno opremljene bungalove, noćni kamp za djecu i brojne druge sadržaje, što ga čini pravom ruralnom atrakcijom.
"Oduševljenje je ogromno i nakon sto su se dojmovi slegli, uz malo veću dozu stečenog samopouzdanja nakon današnjeg dana, možemo reći i - zasluženo", poručili su iz Ramarina.
Među 15 odabranih je i Pripovjedna ruta bajke u Ogulinu koja se sastoji od obilaska lokaliteta koji su inspirirali spisateljicu Ivanu Brlić-Mažuranić u pisanju Priča iz davnine, kao i Raftrek Adventure Travel koji nudi packrafting na rijeci Zrmanji za goste željne adrenalina.
Žiri je na listu najboljih stavio i vlasnicu agencije Lynx and Fox iz Delnica, koja je ujedno jedini profesionalni licencirani turistički vodič za područje Gorskog kotara.
U području Baranje smjestila su se dva dobitnika - imanje Ivica i Marica u kojem mogu uživati ljubitelji prirode, domaće hrane i dobre zabave, te OPG Stipino, koje se bavi proizvodnjom voća i povrća koji među cjelokupnom ponudom nudi i radionice izrade ajvara, pekmeza ili sirupa.
Svoje mjesto među najboljima pronašla je i Pustara Višnjica, agroturističko imanje nedaleko od Slatine, koje reprezentira gospodarsku baštinu Slavonije.
Na području Zagreba i Zagrebačke županije najviše su se istaknuli Travel To Croatia koji nudi interaktivne ture na području metropole, te OPG Karlo Kos, na kojem gosti mogu provesti ugodno vrijeme okruženi zelenilom i upoznati se s tradicijom proizvodnje vina.
Među odabranima su i mladi umjetnik Jure Bralić, koji u Tiskari Antico u Motovunu kreira unikatne grafike i ilustracije na replici srednjovjekovnog Gutenbergovog stroja - preše, kao i Ponte Porto, obiteljski B&B u blizini umjetničkog gradića Grožnjana, koji nudi bijeg u mir i prirodu, daleko od masovnog turizma.
Među 15 dobitnika su i etno-agro park Stella Croatica u Klisu, čija je ponuda naslonjena na dugogodišnju tradiciju proizvodnje proizvoda utkanih u tradiciju Dalmacije, OPG Campanelo, smješten Mirlović Zagori u kojem kupci mogu sami doći u vrt i odabrati što žele, kao i Pet bofora, koji nude kombinaciju krstarenja i planinarenja na putu Kornati, koji je pao u zaborav zadnjih tridesetak godina.
Predsjednik Uprave Zagrebačke banke Romeo Collina iznimno je zadovoljan odazivom na natječaj #prviput. "Na taj način dajemo podršku malim i srednjim poduzetnicima u turizmu i stvaramo najveću online platformu za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. #prviput je još jedan doprinos zajednici u kojoj živimo i poslujemo i gdje želimo biti dio rješenja", rekao je.
Osim marketinške kampanje, pobjednici natječaja i svi ostali bit će uvršteni i na posebnu interaktivnu kartu prviput.hr, koja je zamišljena kao jedinstveno mjesto s informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske, ističe se u priopćenju Zabe.