(Hina/EPA)
Tvrtka King ICT zbog negativnih utjecaja pandemije na godišnjoj razini očekuje pad prihoda od oko 10 posto, ali i zadovoljavajuću profitabilnost, ističe za Hinu u utorak predsjednik Uprave te tvrtke Plamenko Barišić.
"Veseli nas što smo se izazovima 2020. uspjeli othrvati bez intervencija u plaće i što smo zadržali radna mjesta, što je nakon osiguravanja zdravstvenih uvjeta bio jedan od glavnih ciljeva. I mi smo osjetili posljedice pandemije, ali smo se uz potporu partnera i klijenata uspješno suprotstavili izazovima, a 10 posto manji prihod ipak je manje od očekivanog u nezahvalnim covid-19 okolnostima, te možemo reći da 2020. završavamo sa zadovoljavajućom profitabilnošću", ističe Barišić.
Dodaje da godinu završavaju sa 470 zaposlenih te da će detalje oko profitabilnosti moći točno iskazati krajem siječnja 2021. godine, zbog značajnog poremećaja globalnog lanca isporuka IT opreme i otežanih uvjeta primopredaje projekata.
Barišić iznosi da je King ICT ove godine u državni proračun uplatio približno 100 milijuna kuna raznih poreznih davanja i obveza.
Ističe da je tvrtka uspjela zadržati sve svoje tržišne pozicije, ali i proširila poslovanje na zapadnoeuropska tržišta.
"King ICT je u 2020. načinio najveći iskorak na zapadnoeuropsko tržište do sada, a i na domaćem se tržištu potvrdio kao jedan od najvećih sistem integratora. Uz to radimo i na globalnoj razini, čime smo pokazali da smo moderna i visokoprofesionalna tehnološka i IT tvrtka koja itekako može konkurirati na internacionalnim tržištu, što dokazuje i potpisan ugovor s NATO-ovom Agencijom za komunikacije i informacije u području kibernetičke sigurnosti", kaže Barišić.
Komentirajući tržišne trendove, ocjenjuje da je pandemija uzrokovala mnoge neplanirane poslovne izazove, tražeći i brzu prilagodbu i odgovor novonastalim okolnostima, a nije nevažno ni što je određeni broj njihovih kupaca preko noći ostao bez značajnog dijela prihoda, poput sektora zračnog, cestovnog i željezničkog prijevoza.
Zbog svega toga u tvrtki su ove godine osnovali i poseban tim za upravljanje kriznim situacijama, koji je osigurao provođenje propisanih mjera i poduzeo sve potrebne korake za zaštitu zdravlja djelatnika, partnera i kupaca.
"Kontinuitet poslovanja zadržan je uspostavom adekvatne ICT infrastrukture za rad od kuće i osiguravanjem najsuvremenijih alata za komunikaciju, a kao sistem integrator, čija je misija digitalizacija društva, King ICT je proces proveo u rekordnom roku i djelatnici su se vrlo uspješno prilagodili novim uvjetima rada", zaključuje Barišić.