ZAGREB

Hrvatska turistička ponuda predstavljena u Bratislavi

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i predstavništvo HTZ-a u Češkoj koje pokriva i Slovačku, u  Bratislavi su organizirali predstavljanje hrvatske turističke ponude za slovačke medije te susret s najvažnijim partnerima, turoperatorima i agencijama s tog tržišta, izvijestili su iz HTZ-a.

Događaju su, između ostalih, prisustvovali direktor HTZ-a Kristjan Staničić, direktor predstavništva Dubravko Miholić, kao i izvršna direktorica Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela STORIES Antonija Urlić.

Na konferenciji za novinare na kojoj je bilo prisutno tridesetak slovačkih novinara i predstavnika najpopularnijih medija, direktor Staničić predstavio je turističke rezultate Hrvatske s osvrtom na rezultate ostvarene na tržištu Slovačke, dok je poseban naglasak stavljen na buduće trendove i poziciju koju Hrvatska želi zauzeti na slovačkom tržištu.

Staničić je istaknuo da je Slovačka među deset emitivnih tržišta, iz kojih Hrvatska ostvaruje najveći promet. Naglasio je i da takvim i sličnim aktivnostima HTZ našu zemlju želi pozicionirati kao jednu od najuspješnijih država Mediterana. Po njemu, dugoročni ciljevi na tom tržištu uključuju više turističkih dolazaka tijekom kraćih vikend putovanja te u razdobljima pred i po sezone.

Nakon konferencije, Staničić je održao i sastanak s 15-ak slovačkih turoperatora.

Direktor slovačkog predstavništva HTZ Dubravko Miholić naglasio je da  Slovaci najviše noćenja u dosadašnjem dijelu godine ostvarili u Zagrebu, Zadru, Poreču i Rovinju.   

"Slovaci su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 32 posto više noćenja nego u istom razdoblju rekordne 2019. godine. Do kraja godine želimo zadržati takvu razinu turističkog prometa, odnosno želimo premašiti rezultat iz predpandemijskog razdoblja jer će to značiti potpun oporavak Hrvatske na važnom slovačkom tržištu“, zaključio je Miholić.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter