(Hina/EPA)
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) u srijedu je odobrilo 1,76 milijuna eura za marketinšku suradnju s organizatorima 39 velikih ili top događanja u 2023. te je imenovalo nove direktore predstavništava HTZ-a u Velikoj Britaniji i Poljskoj, izvijestili su iz HTZ-a.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić poručio je da su događanja često glavni motiv putovanja u određenu destinaciju te da imaju pozitivan utjecaj na promociju i vidljivost mjesta u kojima se održavaju.
"Upravo s tim ciljem kontinuirano podržavamo razne zabavne, kulturne i sportske manifestacije koje u Hrvatskoj privlače veliki broj i domaćih i stranih turista i u međunarodnim okvirima osiguravaju veću medijsku i promotivnu vidljivost", dodao je Staničić.
TV HTZ-a odobrio je i marketinšku suradnja s Hrvatskim rukometnim savezom za razdoblje od 2023. do 2025., što uključuje i 29. svjetsko prvenstvo u rukometu 2025. u Hrvatskoj, Danskoj i Norveškoj, kao i suradnju s Hrvatskim atletskim savezom za Svjetsko atletsko prvenstvo u krosu 2024. u veljači u Medulinu.
Ministrica turizma i sporta te predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac ocijenila je da su top događanja važan doprinos turističkoj ponudi diljem Hrvatske.
"Ove je godine fokus na ponudi eno-gastro, aktivnog i kulturnog turizma, a nakon uspješnog održanog 2. svjetskog kongresa sportskog turizma u Zadru nastavljamo poticati sinergiju sporta i turizma, čime se doprinosi i cjelogodišnjoj turističkoj ponudi i promociji", smatra Brnjac.
TV HTZ-a novim direktorima predstavništava HTZ-a na tržištima Poljske i Velike Britanije za iduće četiri godine imenovalo je Malgorzata Kowalsku odnosno Miroslava Dinčića, priopćili su iz HTZ-a.