(Hina/EPA)
S ciljem snažnije turističke promidžbe Rijeke i Riječkog prstena koji obuhvaća susjedne gradove i općine, u utorak je premijerno prikazan promotivni film „Remember me“ te predstavljen novi vizualni komunikacijski koncept Riječkog prstena.
Uz osnaživanje brenda Riječkog prstena, novim se konceptom, razvojem i promicanjem cjelogodišnje turističke ponude želi povećati turistički promet.
Promotivni film „Remember me“ predstavlja ponudu Rijeke i Riječkog prstena, a snimljen je u produkciji Balduči filma iz Zagreba, Turističke zajednice grada Rijeke, turističkih zajednica iz Riječkog prstena - Bakra, Čavla, Jelenja, Kastva, Kostrene, Viškova, Kraljevice te Općine Klane.
Film je osvojio nekoliko nagrada, a financirali su ga HTZ i Turistička zajednica grada Rijeke.
Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa rekao je da su se turističke zajednice Riječkog prstena i Općina Klana udružile s ciljem zajedničkog provođenja marketinških aktivnosti i promocije destinacije Riječkog prstena sa sloganom „Mozaik doživljaja“, koji opisuje jedinstveni spoj aktivnosti, atrakcija i događanja tijekom cijele godine.
Upravo taj spoj ono je što Riječki prsten izdvaja na turističkoj karti te čini njegovu najvažniju komparativnu prednost i potencijal za budući turistički rast, kazao je.
Škarpa je naglasio kako se planira dodatno osnažiti brand Rijecˇkog prstena i povec´ati turisticˇki promet razvojem i promocijom cjelogodišnje turisticˇke ponude, dodavši da će prva digitalna kampanja temeljena na novom konceptu komunikacije uskoro biti pokrenuta u Hrvatskoj, Sloveniji, Njemačkoj, Austriji i Sjevernoj Italiji.