ZAGREB

TV HTZ: Marketinška suradnja za Snježnu kraljicu i 1,2 mil kn za sadnice stabala

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u srijedu je odobrilo marketinšku suradnju s Hrvatskim skijaškim savezom za Snježnu kraljicu te odlučilo lokalnim turističkim zajednicama raspodijeliti sredstva za nabavu sadnica stabala u 2022. i 2023. godini, izvijestili su iz HTZ-a.

Suradnja s Hrvatskim skijaškim savezom na natjecanju Snježna kraljica 2023., tj. utrci FIS Svjetskog skijaškog kupa znači marketinške aktivnosti koje će se provoditi s hrvatskom alpskom skijaškom reprezentacijom, odnosno pojedinim reprezentativcima.

Za tu utrku iz HTZ-a napominju da je najjače svjetsko natjecanja u alpskom skijanju, koje se od 2005. u siječnju organizira na Sljemenu i jedan je od najvećih međunarodnih sportskih događaja u Hrvatskoj.

"Skijaška utrka na Sljemenu predstavlja odličan primjer promocije turizma kroz sport, što potvrđuju i podaci analize Nielsen Sportsa, jedne od vodećih globalnih tvrtki specijaliziranih za sportsku analitiku, prema kojoj je gledanost prijenosa uživo sa Sljemena u prošloj godini premašila 31 milijun gledatelja. Time ova utrka ulazi u krug velikih sportskih manifestacija koje se održavaju u našoj zemlji i ostvaruju najveću gledanost obzirom da prijenos uživo ide u više od 20 zemalja svijeta“, izvijestio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Iznosi i da je primjerice lanjska ženska utrka na Sljemenu ostvarila najveću TV gledanost od svih prijenosa muških i ženskih utrka uživo u FIS Svjetskom kupu.

Uz skijašice, njihove timove te brojne gledatelje, pozitivan efekt na turizam ima i više od 500 predstavnika medija te 100-njak fotografa iz više od 20 zemalja svijeta koji uživo prate utrku.

Za nabavu sadnica stabala 1,2 milijuna kuna

Turističko vijeće odlučilo je raspodijeliti i nešto više od  1,2 milijuna kuna lokalnim turističkim zajednicama za nabavu sadnica stabala u 2022. i 2023. u okviru projekta "Hrvatska prirodno tvoja“ („Croatia naturally yours“).

Taj iznos bit će raspoređen na 116 turističkih zajednica sukladno njihovim prijavama za nabavku sadnica koje su namijenjene turističkim destinacijama u cilju smanjenja ugljikova otiska.

Time Hrvatska doprinosi ispunjenju ciljeva iz Glasgowske deklaracije o šumama i korištenju zemljišta - Glasgow Declaration on Forests and Land Use, kao i daljnjem održivom razvoju turizma.

Poručujući da smo na kraju 2022., u kojoj je turistički sektor ostvario odlične rezultate na temelju kvalitetne pripreme te kontinuirane izvrsne suradnje svih dionika u sustavu, ministrica turizma i sporta, ujedno i predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac na sjednici Turističkog vijeća istaknula je dodatno i važnost ulaska Hrvatske u eurozonu i šengen.

"Hrvatska od 1. siječnja 2023. ulazi u euro zonu i šengenski prostor te je pred nama nastavak integracije razvojnih, marketinških i promotivnih aktivnosti temeljenih na Strategiji razvoja održivog turizma do 2030.", podsjetila je ministrica, čestitajući svima na izvrsnim ovogodišnjim rezultatima.

Turističko vijeća HTZ-a prihvatilo je i molbu TZ grada Nina za odobrenjem članstva u međunarodnoj organizaciji Feničanska ruta, kao mreži nautičkih ruta koje su drevne mediteranske civilizacije koristile za glavne trgovinske i kulturne linije. Ta je ruta 1994. nominirana za ulazak u okvir programa kulturnih ruta Vijeća Europe, u koji je i primljena 2003.

Iz HTZ-a zaključno dodaju da se u srijedu održala i Skupštine HTZ-a koja je usvojila izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2022. te prijedlog Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2023., koje je već ranije usvojilo i Turističko vijeće.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter