(Hina/EPA)
Šezdeset europskih marketinških i stručnjaka u istraživanju tržišta okupilo se u srijedu u Zagrebu na godišnjem sastanku marketinških radnih skupina Europske putničke komisije (ETC), koja će raspraviti marketinške i istraživačke trendove te primjere dobre prakse u turizmu, izvijestili su iz HTZ-a.
HTZ (Hrvatska turistička zajednica) je sa ETC-om i Turističkom zajednicom grada Zagreba (TZGZ) organizator i domaćin tom sastanku koji se u Zagrebu održava od 15. do 17. veljače.
Riječ je o redovitom, 8. godišnjem sastanku Market Intelligence Group (MIG) i Marketing Group (MKG), radnih skupina Europske putničke komisije (ETC), iz koje ističu da sastanak okuplja direktore istraživanja i marketinga europskih nacionalnih turističkih organizacija, ETC partnere i vanjske stručnjake.
Na sastanku će se razgovarati o provedbi i rezultatima istraživačkih i marketinških aktivnosti organizacija, a to je i prilika, smatraju u ETC-u, da se čuju novi trendovi, razmjene znanja, iskustva i najbolje prakse umrežavanja i povezivanja u turizmu.
Uz dobrodošlicu svima, direktor HTZ-a i potpredsjednik ETC-a Kristjan Staničić na sastanku je naglasio uspjehe hrvatskog turizma zadnjih godina.
"Nakon brojnih odricanja, izazova, neizvjesnosti i oporavka koje je turistički sektor doživio posljednjih godina, veliko nam je zadovoljstvo što možemo ugostiti stručnjake u vrlo inspirativnom radnom okruženju. Hrvatska je prošle godine imala uspješnu turističku sezonu, dosegnula je zavidnu razinu popularnosti, a ove godine želimo postati još bolji u predstavljanju naših prekrasnih destinacija i nadaleko poznatog gostoprimstva“, poručio je Staničić.
Na sastanku radnih skupina ETC-a sudjeluju i predstavnici Svjetske turističke organizacije (UNWTO), Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC), Europskog turističkog udruženja (ETOA) te predstavnici turističkih organizacija i udruženja iz Hrvatske, Portugala, Italije, Slovačke, Irske, Švicarske i drugih zemalja.