(Hina/EPA)
Nakon velikog uspjeha dokumentarne serije o Formuli 1, Netflix uskoro objavljuje novu seriju koja se bavi biciklističkim Tour de Franceom.
Snimljena tijekom utrke 2022. godine, dokumentarna serija pod nazivom "Tour de France: U srcu pelotona" izlazi na tržište 8. lipnja, a u osam epizoda prepričava osvajanje žute majice, bitku sprintera, strategiju momčadi, hrabrost i nevjerojatan žar koji okružuje najveću biciklističku utrku na svijetu.
Serija koristi iste recepte koji su doveli do uspjeha "F1: Drive to survive" fokusirajući se na nekoliko izvanrednih likova kao što je nizozemski sprinter Fabio Jakobsen, koji je bio nadomak smrti u strašnoj nesreći 2020.godine i kojeg prate u njegovom povratku na utrku, kada pobijedi na jednoj etapi.
“Postoji magija Toura, ali iznad svega mi smo u sportu u kojem postoje sjajne priče i likovi koji nose univerzalne teme. Nadam se da ćemo s galerijom likova koju imamo uspjeti zavesti mladu generaciju i one starije”, ističe Yann Le Bourbouac'h, jedan od producenata serije, u intervjuu za AFP .
Osim Jakobsena, tu je i Francuz Julian Alaphilippe, koji se pojavljuje u epizodi u kojoj se doznaje da nije izabran za Tour, ali i Julien Jurdié, sportski direktor ekipe AG2R-Citroëna, koji se guši od emocija tijekom etapne pobjede svog vozača Boba Jungelsa, pokazuje svoje tetovaže u slavu biciklizma i plače pred kamerom kada govori o odlasku svog oca.
"Kako bi omogućili Netflix ekipi da ispričaju ove sudbine i utrku iznutra, organizatori su širom otvorili vrata", naglašava Julien Goupil, direktor za medije i partnerstva.
"Vozači iz osam ekipa sudionica - koje su usput dobile i nešto novca -sudjeluje u seriji bez ikakvog prava uvida u konačni rezultat. Uključujući i prije utrke kako bi Netflixove kamere mogle pratiti sportaše u njihovim pripremama ili u njihovim privatnim životima".
Tako se može vidjeti Gerainta Thomasa kako se pita o svojoj karijeri nakon karijere sa suprugom dok gleda u svog sina u vrtiću, a Thibaut Pinot hrani svoje koze sa svojim prijateljem na svojoj farmi u Méliseyu.Kamere ulaze u automobile sportskih direktora i autobuse kako bi prisustvovali brifingu prije utrke. Jedini koji su odbili suradnju je ekipa UAE i slovenski as Tadej Pogačar.