SDP-ov kandidat za gradonačelnika Pule, potpredsjednik Hrvatskog sabora Peđa Grbin uživa veliku podršku građana i građanki. Stoga ne čudi što ususret lokalnim izborima u nedjelju slovi za najvećeg favorita za gradonačelničku funkciju.
(Foto: Promo)
Ono što je sigurno je to da naša Pula zaslužuje bolje i da ta promjena dolazi! Od svih sudionika na ovim izborima najbolje smo se pripremili i nudimo našim sugrađanima jasan program koji uključuje brigu za građane od najranije dobi do njihove starosti, ali i rješavanje nagomilanih komunalnih problem, kao što je parkiranje.
Briga za građane kroz njihov život znači da će grad biti uz svoje ljude i imati odgovor na njihove stvarne potrebe. To su redom, od najranije dobi, besplatni vrtići i besplatni produženi boravak za najmlađe. Nakon toga ćemo kroz program izgradnje stanova i novu gospodarsku zonu osigurati našim mladima uvjete da ostanu u Puli i da ovdje mogu graditi svoj život, da imaju krov nad glavom i kvalitetna radna mjesta. I na kraju, naši najstariji su odavno otplatili i definitivno zaslužili da naš grad napokon dobije potpuno novi dom za starije. Oko toga nema kompromisa.
Smiješno mi je kad čujem da za besplatne vrtiće nema novca. Pula kontinuirano ima višak u proračunu, samo 2023. je iznosio 5 milijuna eura, a još je toliko preneseno iz prethodnih godina. Dakle, novac je tu i praktički čeka da se donese odluka kamo će se usmjeriti. Mi smatramo da su besplatni vrtići ispravan put!
Naravno da je, kada govorimo o komunalnoj infrastrukturi, parkiranje na prvom mjestu, ali to nije sve: potrebno je održavati naše prometnice i graditi nove, uhvatiti se u koštac s problemom i smradom s Kaštijuna. I, a čini mi se da je tu Grad jako zakazao, osigurati da se javne površine redovito čiste, da nam grad ne bude šporak.
Parkiranje ćemo rješavati u dva smjera. Prvi je izgradnja novih parkirališta: kod Željezničkog kolodvora, iza Croatie, preko puta Drosine ima prostora na kojem se u kratkom roku može osigurati 500 mjesta. Umjesto neisplativih projekata, poput garaže kod Drosine ili famoznih roto garaža, gradit ćemo racionalno. Nije li bolje za isti novac izgraditi novih 100 mjesta iza Croatie nego roto garažu s efektivno 4 puta manje mjesta, koju nitko ne koristi?
Drugi je smjer cijena. Program 1.000 sati parkiranja godišnje za Puležane osigurat će da cijena parkiranja za naše sugrađane bude niža. To je program koji funkcionira u Opatiji, ljudi su zadovoljni i mi ćemo ga ostvariti u Puli. Građane će parkiranje koštati manje.
Da, program je ambiciozan, ali ostvariv. Srž programa je da su svi projekti i mjere ostvarivi. Evo, ovih 500 parkiranih mjesta koje sam malo prije spomenuo, sve se to moglo financirati iz dobiti gradskog poduzeća Pula parking, ali nije. A zašto, na to nek' odgovara onaj koji je bio gradonačelnik zadnje 4 godine...