(Neven LAZAREVIĆ)
Svi pulski taksisti, pogotovo oni stariji koji su dobro poznavali Đurića, jučer su bili snuždeni, potreseni, u šoku. Kažu da se u njihovoj profesiji povremeno događaju prometne nesreće, pa i one teške, no nitko ne pamti da je ikad ijedan taksist s ovog područja poginuo. Milan Đurić se taksiranjem po Puli i okolici bavio oko 40 godina, i to uglavnom kao privatnik, a bio je i višegodišnji predsjednik Gradske sekcije taksista pri Obrtničkoj komori
U ranim jutarnjim satima u nedjelju, oko 4.45 sati, na Istarskom ipsilonu, između čvora Cerovlje i čvora Ivoli, dogodila se prometna nesreća u kojoj je smrtno stradao 64-godišnji taksist iz Pule, Milan Đurić, dok su 26-godišnji hrvatski državljanin i 60-godišnji državljanin Austrije teško ozlijeđeni. Nesreća se dogodila kad je 26-godišnji vozač Toyote Rav4 pulske registarske oznake, pod utjecajem 0,64 promila alkohola, vozeći iz smjera Tunela Učke prema Pazinu iz neutvrđenih razloga skrenuo lijevo na suprotnu stranu kolnika gdje se sudario s automobilom Mercedes, također pulske registarske oznake.
U riječkoj bolnici
Mercedesom je iz smjera Pazina upravljao 64-godišnjak, koji je od posljedica frontalnog sudara preminuo na mjestu događaja te je njegovo tijelo prevezeno na Odjel patologije OB Pula gdje će biti izvršena obdukcija. Suvozač iz Mercesedesa, 60-godišnji Austrijanac, i vozač Toyote zbog teških su ozljeda prevezeni u riječku bolnicu, javljaju iz Policijske uprave Istarske.
Protiv 26-godišnjeg vozača Toyote podnosi se kaznena prijava za kazneno djelo izazivanja prometne nesreće u cestovnom prometu. Puno prije nego što je mjesto nesreće raščišćeno, a cesta ponovo otvorena za promet, u Puli su već mnogima počeli zvoniti mobiteli. Loš glas daleko se čuje, a crne slutnje još i dalje. Je li moguće da je poginuo jedan od pulskih taksista? Tko bi to mogao biti, pitali su se i sami taksisti, no i prije službene potvrde o žrtvi, doznali su: u strašnoj nesreći poginuo je njihov kolega, dugogodišnji pulski taksist Milan Đurić.
Je li u supruzi teško ozlijeđenog putnika iz Đurićevog Mercedesa proradio ženski instinkt, ili je imala neki drugi razlog da rano nazove svog supruga, možda nikad nećemo saznati. No, upravo je ona alarmirala pulske taksiste da joj se suprug, koji je tog jutra s Đurićem krenuo za Zagreb, ne javlja na mobitel. Potom se pokušalo stupiti u kontakt i sa samim Đurićem, ali bez uspjeha. Prva javno objavljena fotografija zgužvanog taksi vozila u saobraćajnoj nesreći potvrdila je njihove strepnje, jer taksist se po automobilu raspoznaje.
Svi pulski taksisti, pogotovo oni stariji koji su dobro poznavali Đurića, jučer su bili snuždeni, potreseni, u šoku. Kažu da se u njihovoj profesiji povremeno događaju prometne nesreće, pa i one teške, no nitko ne pamti da je ikad ijedan taksist s ovog područja poginuo. Milan Đurić se taksiranjem po Puli i okolici bavio oko 40 godina, i to uglavnom kao privatnik, a bio je i višegodišnji predsjednik Gradske sekcije taksista pri Obrtničkoj komori.
Za neke neobičan i samoživ lik, za druge dobrodušni veseljak s taksiranjem u krvi, Đurić je ipak slovio za dobrog kolegu kojemu je zaista bilo stalo da područje rada taksi službi bude primjereno regulirano na zadovoljstvo sviju, i da legalni taksisti od svog posla mogu normalno živjeti. Njemu samom, kažu, novac je bio samo potrošno sredstvo i nije se ustručavao voziti nekoga iz kafića do kuće za 20 kuna, ili na dužoj relaciji za par stotina kuna. Taksirao je cijele godine, pretežno u noćnim satima.
Legendarni Fiat
Starijim generacijama Puljana ostao je u sjećanju po legendarnom Fiatu 125p koji je vozio dugo godina, a njegovi prijatelji kažu da će ga se sjećati kao vječno dobro raspoloženog i pozitivnog veseljaka, bez obzira na to kakve probleme imao u privatnom životu. Kako kažu, uvijek je bio dobar za sve osim za sebe, živeći pomalo od danas do sutra, no zaista je tragično što je skončao ovako prerano i na takav način, u svom taksiju koji mu je život značio.
Stradali Milan Đurić iza sebe je ostavio troje djece, a sin, koji je ujedno i najstariji, pred koju se godinu i sam počeo sezonski baviti taksiranjem, upravo u firmi svog oca.