POP UP

Modno druženje u centru grada: Hrvatske dizajnerice pokazale svoje modne kreacije u malom pulskom butiku

| Autor: Mihael STOJANOVIĆ
(Snimio Mihael Stojanović)

(Snimio Mihael Stojanović)


Pulski butik Deachrie organizirao je nedavno zanimljiv Pop Up event. Događaj je okupio male hrvatske dizajnere čije proizvode zastupa pulska trgovina.

Posjetitelji su imali priliku prisustvovati prezentaciji i promociji proizvoda te se upoznati s kvalitetom i načinom izrade. Izloženi proizvodi dolaze iz limitiranih, manjih kolekcija izrađenih od najkvalitetnijih, pomno biranih materijala.

(Snimio Mihael Stojanović)(Snimio Mihael Stojanović)

Modna suradnja

Ideja je da se stvori tradicionalno okupljanje dizajnera u Puli na ovakvim događajima barem jednom mjesečno, a na jesen bismo voljeli pokrenuti i razne radionice, najavila je vlasnica trgovine, Kristina Klarić.

Brendovi i dizajnerice koji su sudjelovali su Elong Art Jewelry, B Creative Art, Dada i Dunda, Kristina Rocks'n'Stones, Vibela Design, Klemart i sam Deachrie kao brend i trgovina. Deachrie - Croatian design concept store nalazi se u Maksimijanovoj ulici, radi već petu godinu, a ponudu čine multifunkcionalni komadi odjeće, unikatan nakit, modni dodaci i dekoracije za dom.

- Od početka je bila ideja okupiti hrvatske dizajnere, ali kako su mnogi bili u fazi nastajanja i stvaranja svojih brendova, odlučili smo to raditi polako, korak po korak. Svi su vidjeli kako to ide i pridružili se, objašnjava Kristina.

(Snimio Mihael Stojanović)(Snimio Mihael Stojanović)

Jedan mali kutak trgovine rezerviran je za Kristinine vlastite dizajne, dok su ostali prostori namijenjeni drugim dizajnerima. Za muškarce rade po narudžbi koristeći prirodne materijale, izrađujući odjeću po mjeri.

- Naša mala priča smještena je u 22 kvadrata gdje stvaramo lijepu priču i potičemo hrvatski dizajn i proizvodnju. Sve ovdje je limitirano izdanje, limitiran kroj, kaže Kristina.

Nadaju se da će "izaći" iz sporednih ulica na glavne kako bi ih više ljudi primijetilo i prepoznalo.

(Snimio Mihael Stojanović)(Snimio Mihael Stojanović)

Hrvatski dizajni

Mira Posavčević Razberger iz Umaga, vlasnica brenda Anima M radi kreacije za žene i muškarce, ali i za našu trenutnu istarsku zvijezdu, Marka Purišića.

- Jako sam sretna što sam ovdje. Lijep je ambijent, lijep je dućan. Ovo je početak možda neke nove suradnje kojoj se jako veselim. Bavim se ovim poslom već deset godina, a posljednjih šest godina imam svoj mali "showroom" u Umagu. Surađivala sam s puno concept dućana i jako volim to što radim. Oslikavam odjeću i zaista ulažem sebe u svoj brend. U zadnje vrijeme sam sebe unijela u svoj brend još više te stalno radim na muškim stvarima.
Baby Lasagna je jedan od mojih ponosnih projekata, nosio je moje kreacije u Amsterdamu, na RTL talk showu i u intervjuima u švedskom veleposlanstvu u Zagrebu, s ponosom je zaključila da je radila za eurovizijskog pobjednika po glasovima publike, Posavčević Razberger.

(Snimio Mihael Stojanović)(Snimio Mihael Stojanović)

Ivana Filipović vlasnica je svog brenda Vibela Design, dolazi iz Svete Nedjelje no rođena je u Puli i odrasla u Varaždinu, a također ima svoj "fan base" koji zove Vibelice. Bavi se dizajnom šest godina, a ovo joj je, kako kaže "side job".

- Moji klijenti su većinom online, a imam i stalne klijente koji se vraćaju. Nemam klijente, nego fanove, moje ‘vibelice', koje su vezane uz moj brend i vole se isticati. To mi je bio cilj, iako je to malo duži put. Ima interesa, idemo na ciljane evente poput rockabilityja. Moj brend je inspiriran vintage i retro stilom, sve je ručni rad. Volimo štrikati, heklati, i šivati te radim samo za žene, istaknula je Filipović.

Vedrana Irišinac, kreatorica brenda Dada i Dunda, specijalizirana je za izradu odjeće isključivo za žene. Vedrana ima stalne klijente diljem Hrvatske i radi na prenamjeni starih tkanina, platna i ručnih radova.

- Isključivo se bavim prenamjenom, a moje tržište obuhvaća cijelu Hrvatsku. Prodajem gotove dizajne, a svaki komad je unikatan i dolazi u jednom broju. Trenutno ne radim po narudžbi jer je prenamjena zahtjevan proces. Izrada ovisi o materijalu, ali potrebno je neko vrijeme za izradu kvalitetnog komada odjeće, objasnila je Irišinac.

(Snimio Mihael Stojanović)Kristina Klarić, vlasnica butika (Snimio Mihael Stojanović)

Sve što žene vole

Martina Miškec Tuk iz KlemArt Shop-a djeluje na cijelom području Hrvatske te govori kako njezino tržište obuhvaća cijelu zemlju. Specijalizirala se je za oslikanu odjeću.

- Volim oslikanu odjeću i važno mi je što žene vole. Radila sam i za muškarce, primjerice prsluke. Završila sam fakultet i školu za dizajn, a šivam od petog razreda osnovne škole. Moje cijene su pristupačne jer nastojim omogućiti da si svaki prosječan kupac može priuštiti moj dizajn.

Ne radim skladište osim ako radim za dućan, i ne radim u više veličina. Svaka majica dolazi u dvije veličine i radim po mjerama osoba. Oslikavam bojama koje se ne ispiru i svaka majica je unikatna.

Ne radim po komadima, već isključivo po narudžbi. Osobno provjeravam svaki šav, svaku nit i svaki konac. Stojim iza svog imena i ako se nešto dogodi, ja mogu ispraviti. To je privilegija koju kupci ne mogu dobiti kod velikih brendova, pojasnila je Miškec Tuk.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of