nizozemska

Bolja prodaja oslonac Heinekenovom prihodu u prvom tromjesečju

| Autor: Hina
Ilustracija (Snimio Mark Lennihan)

Ilustracija (Snimio Mark Lennihan)


Nizozemski pivar Heineken preliminarno je u srijedu izvijestio o većem prihodu u prvom tromjesečju, uz veći obujam prodaje i podignute cijene.

U razdoblju od siječnja do ožujka Heinekenov prihod porastao je za 7,2 posto, na 8,2 milijarde eura. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i jednokratne stavke, neto prihod uvećan je organski za 9,4 posto, na 6,85 milijardi eura.

Nepovoljne promjene valutnih tečajeva smanjile su neto prihod za 294 milijuna eura, navodi se u izvješću.

Potporu rezultatima pružile su pak za 6,0 posto više cijene.

Heineken je na početku godine prodao za 4,7 posto više piva nego u istom razdoblju 2022., prema preliminarnim podacima, povećavši obujam prodaje na godišnjoj razini prvi puta u godinu dana. U četvrtom tromjesečju prošle godine prodaja mu se bila smanjila za 3,2 posto.

Kompanija želi ponovo povećati prodaju u ovoj godini, koja se bila smanjila u 2023. buduć da su bili podigli cijene kako bi pokrili veće troškove energije i ječma.

U prvom tromjesečju Heineken je povećao obujam prodaje i neto prihod na svim tržištima, naglasio je izvršni direktor Dolf van den Brink, dodajući da su poticaj rezultatima bili i raniji Uskrs i jednokratni faktori.

No, gospodarsko okruženje i dalje je "izazovno i nesigurno", upozoravaju u nizozemskoj kompaniji. "Unatoč solidnom početku godine, ne možemo pretpostaviti da će prihod rasti istim tempom i u ostatku godine", priopćeno je. 

Kompanija je u veljači upozorila na neizvjesne prognoze za dva važna tržišta, Vijetnam i Nigeriju, gdje je lani bilježila slabije rezultate zbog pogoršanog gospodarskog okruženja. Na početku ove godine prodaja je na oba tržišta porasla po dvoznamenkastim stopama, odražavajući nisku poredbenu osnovicu u 2023.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Forum
Pula: Forum

Pula

Pula: Amphitheater
Pula: Amphitheater