NOVI REKLAMNI SPOT GLASA ISTRE

I VIŠE OD SPOTA! Priča o urbanoj Puli i novom Glasu Istre

| Autor: Lara BAGAR, fotografije Rose art – k.restproduction


Arhitekt Bruno Juričić pridružio se tako javnim osobama lokalnog kulturnog miljea koje su već do sada predstavljale naš list u promotivnim kampanjama. Najbolje od njega u ovom filmskom izazovu, izvukla je redateljica Katja Restović koja je osmislila ideju za spot te ga režirala

Brz, dinamičan, urban - takav je najnoviji promotivni spot Glasa Istre koji je sniman ovih dana u Puli, u režiji naše poznate redateljice Katje Restović, s Puljaninom Brunom Juričićem, arhitektom svjetskog glasa, u glavnoj ulozi. Spot će premijerno biti prikazan na predstojećem 66. Pulskom filmskom festivalu koji počinje 13. srpnja, a moći će se pogledati svake večeri na velikom filmskom platnu u pauzama projekcija.

Pula uskoro uranja u filmsku čaroliju, stoga je i scenarij "filmski". U trideset sekundi, što je teško i zahtjevno, iskristalizirana je priča koja je jasna i prihvatljiva za dnevnu novinu kao što je naša.

Iskoristili smo priliku i posjetili set te se uvjerili na licu mjesta kako izgleda profesionalno snimanje. Lokacija, statisti, šminkeri, svjetlo... no, najvažnije su dobra priča i dobra energija kojih u ovom slučaju nije nedostajalo. Snimano je na nekoliko gradskih lokacija – na Giardinima, u Kavani Corso, Rivi i Ožujskom Pubu Zaobilaznica.

Volim snimati u Puli

"Najbolje od Bruna" u ovom filmskom izazovu izvukla je vrsna redateljica Katja Restović. Opuštena i vrlo profesionalna, na set je došla sa razrađenim storyboardom. Dok je šminkerica Terezija Ružić pripremala glumce i statiste za set, Katja je koncentrirano sa snimateljem Josipom Ružićem raščlanjivala svaki kadar do   najsitnijeg detalja.

- Ovo je moja treća reklama za Glas Istre i još jedna uspješna suradnja sa Mirjanom Perković Melon koja je izvrsna producentica i za svoju kuću radi vrhunski posao. Prihvaćen je u cijelosti moj scenarij i odabir Bruna Juričića za nositelja glavne uloge. Ukazano mi je puno povjerenje i time omogućeno da opušteno i kvalitetno obavim svoj posao. Bruno mi je bio inspirativan jer je on sinonim kojim sam željela predstaviti Pulu kao otvorenu i urbanu, lokaciju u razvoju. Budući da je premijera spota na Pulskom festivalu, već od same ideje moj scenarij je bio filmski, objašnjava Katja Restović te dodaje da je producirana i kraća verzija od 15 sekundi, za potrebe tržišta.

- U zadnje vrijeme često snimam u Puli i ovoga puta radim sa sjajnim snimateljem, mojim dragim prijateljem i dugogodišnjim suradnicima Josipom Ružićem i Rose-art studijom iz Kaštelira kod kojeg smo radili i postprodukciju. Montažu sam, kao i sve svoje uratke u posljednjih desetak godina, odradila sama u svom studiju. Montaža je, u stvari, konačna realizacija moje redateljske koncepcije i stoga mi je jako važna. Znate, nije lako držati korak između putovanja, snimanja i obaveza, ali, eto, još uvijek uspijevam, rekla je Katja.

Istaknimo da je Katja masterclass završila upravo kod Davida Russela, jednog od najpoznatijih američkih filmskih umjetnika storyboarda. Trenutno završava montažu dokumentarnog filma o gospelu, a u pripremi za tisak je četvrta knjiga "Vrata iskupljenja" temeljem koje radi i svoj igrani film.

Urbani štih

Iako mu je raspored itekako zgusnut, Bruno Juričić se vrlo rado odazvao pozivu da bude uključen u naš ovogodišnji spot. Na snimanje je stigao odmah nakon povratka iz Kine, a zahvalan kao suradnik, rekao nam je: "Reklamu sam napravio iz tri razloga. Jedan je, da podržim lokalnu zajednicu. Drugi, jer sam pogledao prijašnje spotove i sviđa mi se društvo - neka proširena ideja što je kultura, mislim na skladatelja i kantautora Bruna Krajcara te chefa i tv zvijezdu Davida Skoka. Treći razlog, jer ima taj urbani štih koji se u Puli malo gubi pa ga treba revitalizirati." Radeći diljem svijeta Bruno Juričić jako podržava lokalnu zajednicu i ističe: "Arhitektura mora biti jedna vrsta katalizatora društvenih procesa, dok arhitekt mora biti društveni poduzetnik i u tom okviru sudjelujem u toj priči".

Sada je njegova baza Pula stoga i on najbolje utjelovljuje priču neke urbane Pule i novog Glasa Istre.

Podsjetimo da se Bruno tako pridružio javnim osobama koje su prethodno predstavljale naš list u reklamnim kampanjama, a sudjelovali su, između ostalih, Edi Maružin, Livio Morosin, Gabi Galant Jelenić, David Skoko i Bruno Krajcar, Kristina Radovčić – Kiki i Emanuela Lazarić – Ella iz dua The Blondes i Davor Garić.

Glas Istre nastavlja kontinuitet. U glavnoj ulozi našeg novog video spota je prvi hrvatski arhitekt koji je pobijedio na natječaju u Kini s autorskim projektom izgradnje hotela, a njegova djela nalaze se i u Abu Dhabiju i Dubaiju. Osim toga, na venecijanskom arhitektonskom bijenalu prošle je godine sa svojim timom predstavio Hrvatsku projektom "Oblak Pergola". Hrvatsku arhitekturu uveo je tako u četvrtu industrijsku revoluciju - onu digitalnu.

Dobra ekipa

Dobru ekipu na snimanju činili su i statisti – Antonela, Mia, Miran, te Brunov kolega po struci u Atelieru Bruno Juričić, Mario Grgurev kojemu ovo nije prvi angažman te vrste. Reklame je snimao u Zagrebu dok je trebalo popraviti studentski budžet i to za poznate svjetske brendove, a nedavno je doselio u Pulu. Uz njega, rado nam se pridružio i Kristijan Habulan, interior designer iz istog Ateliera, koji je studij završio u Sydneyju.

- Ovo je već moje 26. snimanje i veseli me da sam danas dio ove ekipe. Dobra je ekipa, zanimljivo je. Volim snimati reklame, zadovoljno će mladi arhitekt Mario Grgurev.

Kao što i Glas Istre stremi urbanom izričaju, takav je bio i odabir lokacije - Ožujsko pub Zaobilaznica. Atraktivno mjesto, ugodnog ambijenta i modernog dizajna na pulskoj zaobilaznici pokazalo se kao idealni prostor, i partner za kraj naše uzbudljive filmske priče.

- Neizmjerno smo ponosni što je i naš pub dio kampanje. Sve više postajemo prepoznatljiv urbani punkt našeg grada", veli Danibor Babić, voditelj popularnog objekta. Otkriva da u ponudi novina za svoje goste imaju samo Glas Istre. Ovo nije slučajno, komentiramo. Sve se posložilo. Ovo je više od slučajnosti. Baš kao što je ova uzbudljiva priča, više od spota.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Forum
Pula: Forum

Pula

Pula: Amphitheater
Pula: Amphitheater