KAMO ZA VIKEND

Šetnja stazom Terra Magica

| Autor: Branko BIOČIĆ
Staza Božanskih izvora (Foto: TZ  Rabac Labin)

Staza Božanskih izvora (Foto: TZ Rabac Labin)

Turistička zajednica   grada Labina u suradnji s Bike 4 You centrom iz Rapca organizira u subotu, 18. ožujka besplatnu šetnju stazom Terra Magica koja je jedna od brojnih stazi koje se nalaze na području grada Labina.

Okupljanje je na velikom parkingu kod gradskog groblja Labin od 9.30 do 10 sati nakon čega kreće šetnja. Kreće se asfaltnom cestom u pravcu Gondolići, na raskršću desno po trasi Istarski planinarski put nizbrdo do velike plaže u uvali Prtlog gdje je planiran odmor 20 minuta a vodič će upoznati šetače s legendom o antičkoj luci Portolongo. Nastavlja se usponom po makadamskoj cesti te se prelazi preko ceste i spušta do uvale Šeničina, nastavlja se uz more preko uvale Babino do uvale i plaže Remac.

Slijedi uspon do Teleferike, a uz 10-minutni odmor, slijedi priča o Teleferici. Šetnja se nastavlja prema uvali Maslinica uzbrdo po stazi Božanskih izvora. Kod pećine Negri i izvora potoka Pećina slijedi odmor 10 minuta uz priču o pećini, te se nastavlja put prema crkvici sv. Marije Magdalene i prema vidikovcu u smjeru Starog grada gdje će vodič Andrej Đapić upoznati šetače s pričom o Pineti i Alojzu Čufaru. Kraj šetnje predviđen je oko 16 sati.

Dužina staze je 14 kilometara i srednje je zahtjevna. Organizator preporuča uzeti sendvič i vodu te prema potrebi štapove.