nastavnici pulske talijanske srednje škole dante alighieri

Tea Šumberac, Svebor Smodlaka i Denis Gentilini sudjelovali na Erasmus+ projektu "Python - Učenje kroz izazove i projekte"

| Autor: Glas Istre
(Foto: TSŠ Dante Alighieri Pula)

(Foto: TSŠ Dante Alighieri Pula)


Nastavnici Talijanske srednje škole Dante Alighieri Pula Tea Šumberac, Svebor Smodlaka i Denis Gentilini od 29. travnja do 3. svibnja sudjelovali su na prvoj od tri predviđene mobilnosti u sklopu dvogodišnjeg Erasmus+ projekta KA210-SCH-E8E07447 – Python - Learning by challenges and projects (Python - Učenje kroz izazove i projekte) koji je održana u talijanskom gradu Piacenza.

Uz domaćine, nastavnike iz srednje škole ISII Marconi iz grada Piacenza, sudjelovali su i nastavnici iz norveške srednje škole Malakoff videregående skole iz norveškog grada Moss.

Projekt je dio strateškog plana internacionalizacije koji dijele škole sudionice. Kako je za postizanje učinkovitih i inovativnih informatičkih kurikuluma potrebno imati viziju zajednice, dijeliti inovativna iskustva i stvarati globalnu obrazovnu zajednicu bez granica, nastavnici iz partnerskih škola vjeruju da bi se proučavanje Python-a uz primjenu aktivnih metodologija, posebice suradničkog učenja temeljenog na izazovima (CLBC - Collaborative Learning Based in Challenges), moglo pokazati uspješnim u povećanju motivacije učenika, omogućavajući im razvijanje vještina kroz razvoj "izazova" koji odgovaraju stvarnim potrebama lokalnog konteksta i povećanju razine učenja u usporedbi s tradicionalnom nastavnom aktivnošću.

Glavni cilj projekta je doprinijeti inovacijama u srednjoškolskom obrazovanju i osposobljavanju, baveći se digitalnom transformacijom kroz razvoj digitalne spremnosti, otpornosti i sposobnosti, nudeći podršku učiteljima kroz uvođenje novih metoda i pristupa učenju i poučavanju te razmjene iskustava, stvaranje materijala i resursa koji će omogućiti partnerima testiranje novih aktivnih metodologija.

Tijekom trajanja projekta sve partnerske škole razvijat će aplikativne "studije slučaja" povezane sa studijskim područjima svojih učenika razvijajući projekte koji se provode korištenjem CLBC metodologije. U završnom dokumentu objavit će se studiji slučaja u kojima će se prikazati učenje Python-a kroz izazove i projekte, a obuhvatit će primjere učenja Python-a kroz primjere u matematici, u mobilnoj robotici te u korištenju kolaborativnih robota i umjetne inteligencije.

Sljedeća mobilnost održat će se u listopadu u Talijanskoj srednjoj školi Dante Alighieri Pula.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Amphitheater
Pula: Amphitheater